فرمانده انتظامی پردیس:

انهدام باند سارقان و اعتراف به ۶ فقره سرقت در شهرستان پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اعلام کرد: باند سارقان با اعتراف به ۶ فقره سرقت در شهرستان پردیس منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد عبدیان اظهار داشت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان باند سارقان شامل ۲نفرسارق ،یک نفر مالخر خودرو، داخل خودرو و موتور سیکلت دستگیروتعداد ۶ فقره سرقت نیز کشف شد.

وی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر افزایش سرقت خودرو و داخل خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پردیس با انجام فعالیت های گسترده پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی یک نفر از سارقان اصلی را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تلاش های شبانه روزی متهم بعدی نیز دستگیر و پس از اعتراف به فروش اموال مسورقه به مالخری در شهربومهن، بلافاصله به مکان مورد نظر مراجعه و پس از هماهنگی با مقام قضایی مالخر و تعدادی اموال مسروقه کشف و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی پردیس گفت:متهمان که از افراد حرفه ای و سابقه دار بودند در تحقیقات پلیسی به ۶ فقره سرقت خودرو، داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و مجهز کردن اماکن خصوصی به تجهیزات ایمنی هر گونه موارد مشکوک را با پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا