انفجار ساختمان مسکن‌ مهر در پردیس 2 مجروح بر جای گذاشت

رئیس ستاد بحران فرمانداری پردیس گفت: بر اثر نشت گاز در یک ساختمان ۴ طبقه در فاز ۸ پردیس 2 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، محمود حیدری، رئیس ستاد بحران فرمانداری شهرستان پردیس بعدازظهر امروز طی مصاحبه‌ای در خصوص وقوع انفجار در یک بلوک مسکن‌مهر در فاز ۸ شهر پردیس اظهار کرد: صبح امروز در حدود ساعت 4 و ۵۰ دقیقه بامداد انفجاری در یک ساختمان 4 طبقه در فاز ۸ مسکن مهر پردیس به‌وقوع پیوست که در این حادثه 2 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت حادثه را ناشی از انباشت گاز اعلام کرد و گفت: دلیل اصلی این اتفاق در دست بررسی است اما قدرت تخریب این انفجار خساراتی را به ساختمان مجاور وارد کرده است.

رئیس ستاد بحران فرمانداری شهرستان پردیس افزود: عوامل اداره آتش‌نشانی و اورژانس پردیس بلافاصله پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند و ساکن طبقه چهارم این ساختمان که به علت سوختگی شدید وضعیت وخیمی داشت را به بیمارستان انتقال دادند.

حیدری ادامه داد: مجروح دیگر این حادثه از ساکنان ساختمان مقابل بود که به علت موج انفجار و خرد شدن شیشه دچار بریدگی صورت و نواحی دیگر بدن شد که خوشبختانه حال وی مساعد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هر 2 مجروح این حادثه مرد و میانسال بودند، ابراز کرد: انشعاب گاز غیرمجاز نبوده اما بحث رعایت اصول فنی و مهندسی در لوله‌کشی در این حادثه دخیل بوده است؛ ضمناً طی بازرسی‌های انجام شده ایراداتی از این دست مشاهده شد که گزارشات و بررسی‌های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

رئیس ستاد بحران فرمانداری پردیس با بیان اینکه انفجار در راهرو و در طبقه چهارم این ساختمان رخ داده است، عنوان کرد: موج انفجار به حدی بود که ساختمان مجاور دچار خسارات جدی شده و به ساکنان ساختمان اخطار تخلیه داده شده تا ایمن‌سازی محل صورت گیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا