انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال در پردیس

آئین انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال در پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز طی مراسمی با حضور سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران، اعضای هیأت مدیره و پیمانکاران، آئین انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس طی این نشست، ضمن تبریک دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: روند خدمات دهی به فازهای مسکن مهر همچنان تداوم خواهد داشت و برای تکمیل زیرساخت‌ها قراردادهای متعدد مشارکتی انعقاد می‌شود.

وی گفت: در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ پردیس تمام سرانه‌های عمومی با توجه به افق جمعیتی ایجاد خواهد شد و پردیس اولین شهری است که در سرانه‌های عمومی تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: در فازهای جدید پردیس کلانتری، مدرسه، پارک، فضای تجاری و غیره احداث می‌شود اما وضعیت خدمات دهی به فاز ۸ بهتر از دیگر فازها بوده که مدارس جدید در حال ساخت و فضای درمانی این فاز نیز تحویل شبکه بهداشت شده است.

هدایت ادامه داد: تحقق سرانه‌های عمومی به سرعت درحال انجام است و شرکای بسیار خوبی داریم که از فرآیند مناقصه، مباحث مالی و موارد دیگر گذشته و امتحان خود را پس داده‌اند و به طور حتم این پروژه‌ها از زمان‌بندی که در قراردادها اعلام شده زودتر تمام می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز ۶ قرارداد شامل ۳۲ مجموعه تجاری به متراژ ۳۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۳۷۷۰ میلیارد ریالی، ۱۰ واحد آموزشی با ۸۰ باب کلاس درس با ارزش ۱۲۵۰ میلیارد ریالی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: ۵ مجموعه بوستان در ۱۰ هکتار فضای سبز با ۵۰۰ میلیارد ارزش ریالی، ۴ مجتمع مذهبی با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریالی، یک مرکز درمانی با ارزش ۱۰۰ میلیارد ریالی و ۲ مجموعه فرهنگی ۱۰۰ میلیارد ریالی ساخته خواهد شد.

هدایت افزود: زمان اتمام پروژه‌ها در هر قرارداد متفاوت است اما در کل تمام آن‌ها طی ۲۴ ماه به اتمام خواهد رسید و این ۶ قرارداد ما در پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: تا به امروز دو قرارداد بزرگ یک‌هزار و ۶۵ میلیارد تومانی به ثمر رسیده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان دیگر هم تا ماه‌های آینده واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای خدمات روبنایی پارک، مسجد، کلانتری، درمانگاه، مدرسه و سایر موارد طی منابع مالی مطمئن برای اجرای خدمات شهری تأمین کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا