رئیس اداره گاز بومهن:

انشعاب غیردائم سه ساله در بومهن منوط به تایید قدمت بنا واگذار می‌شود

رئیس اداره گاز شهر بومهن گفت: واگذاری انشعاب غیر دائم سه ساله منوط به تایید قدمت بنا توسط شهرداری و ابلاغ آن به دستگاه‌های خدمات رسان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، احمد جعفری روز یکشنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی ۵ ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گازرسانی به ساختمان‌های غیر مجاز که در شهر بومهن ساخته شده طبق قانون مجازات استفاده کنندگان از آب برق و گاز مصوبه سال ۹۶ مجلس اعمال می شود و ما می توانیم به این متقاضیان انشعاب گاز را به صورت غیر دائم سه ساله واگذار کنیم.

وی افزود: به منظور رفع مشکل گاز ساکنان ساختمان‌های غیر مجاز در ابتدای فصل سرما در این نشست مقرر شد تا با همکاری شهرداری نامه قدمت بنا به اداره گاز ابلاغ و در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا بر اساس آن اقدام شود و ما بتوانیم از این ظرفیت قانونی استفاده کنیم.

رئیس اداره گاز شهر بومهن ادامه داد: این قانون تا پایان ۱۴۰۱ بر اساس قانون بودجه تمدید شده و برای سال ۱۴۰۲ در انتظار تصمیم مجلس هستیم.

جعفری با اشاره به اقداماتی که متقاضیان برای دریافت انشعاب گاز باید انجام بدهند، توضیح داد: متقاضیان باید به اداره گاز مراجعه کنند و نامه ای مبنی بر قدمت بنا و مجوز حفاری دریافت و مدارک یاد شده را به شهرداری ارائه کنند و در صورتی که شهرداری به ما پاسخ مثبت بدهد و بنا مربوط به قبل از ۹۶باشد ما آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستیم .

وی توضیح داد: هر ساختمانی که قبل از ۹۶/۵/۵ ساخته شده باشد و قدمت بنای آن توسط شهرداری تایید شود ما آماده واگذاری انشعاب غیر دائم هستیم.

رئیس اداره گاز بومهن ادامه داد: متقاضیانی که به کمیسیون ماده صد ارجاع داده شدند ، مدارک بنای آنها مربوط به بعد از سال ۹۶ بوده و دریافت انشعاب گاز منوط به تعیین تکلیف در شهرداری است.

جعفری گفت: برای تعیین تکلیف این پرونده ها توسط شهرداری باید خلاف نداشتن ساختمان اثبات شود و یا نامه ای مبنی بر بلامانع بودن نصب انشعاب گاز از سوی شهرداری به ما داده شود تا بتوانیم به متقاضیان خدمات ارائه بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا