انشعابات ۱۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت تکمیل می‌شود

فرماندار پردیس گفت: انشعابات آب، برق و گاز ۱۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت تکمیل و این واحدها به مالکان تحویل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از ظهر امروز محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس طی نشستی که با حضور مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری پردیس برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه‌های حوزه مسکن مهر توسط سرپرست شرکت عمران پردیس اعلام و این موارد باعث شد تا پیگیری‌های مهمی از طریق شورای مسکن استانداری تهران و فرمانداری پردیس صورت بگیرد.

فرماندار پردیس افزود: با اعلام سرپرست شرکت عمران پردیس، هم‌اکنون بسیاری از واحدها تکمیل و قابلیت واگذاری به مالکان را دارند، اما به علت عدم تکمیل شدن انشعابات مختلف، این شرکت فعلا قادر به تحویل واحدها نیست.

قضاتلو ادامه داد: با تاکید محبت‌خواه، بالغ بر 10 هزار واحد مسکن مهر در مراحل تکمیل قرار دارد که بلافاصله پس از دریافت انشعبات به مالکان تحویل می‌شود.

۱۱ هزار واحد تا هفته دولت تحویل می‌شود

در ادامه خلیل محبت‌خواه سرپرست شرکت عمران پردیس ابراز کرد: در صورت اهتمام بیشتر دستگاه‌های خدمات‌‌رسان، بیش از 11 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت به مالکان تحویل خواهد شد.

لازم‌ به‌ ذکر است؛ در راستای تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس، با پیگیری فرمانداری این شهرستان، عصر امروز دوشنبه جلسه مفصلی با حضور فرماندار، سرپرست شرکت عمران، شهردار و رؤسای تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان پردیس (آب و فاضلاب، برق و گاز) در محل فرمانداری برگزار و تصمیمات ویژه‌ای اخذ شد.

مطابق این جلسه، مقرر شد تمامی معابر باقیمانده تحویل اداره گاز پردیس شود و این دستگاه کلیه شبکه‌گذاری‌ها را انجام دهد.

همچنین اداره آب و فاضلاب پردیس متعهد شد در کم‌ترین زمان ممکن انشعاب بلوک‌های آماده را به خطوط آب متصل کرده و شرکت عمران نیز پس از رفع نواقص، کلیه شبکه‌ها و مخازن آب را تحویل اداره آب و فاضلاب دهد.

همین‌طور اداره برق پردیس موظف شد تا نگهداری کلیه شبکه روشنایی برق پیمانکارانی که پروژه‌های خود را به اتمام رسانده‌اند را تحویل گرفته و مسوولیت نگهداری شبکه برق بعد از تونل سلام نیز برعهده اداره برق پردیس باشد.

همچنین مقرر شد 11 پروژه پارک و بوستان در فازهای مختلف مسکن مهر تحویل شهرداری پردیس شود و شهرداری در صورت نیمه‌کاره بودن، اتمام باقیمانده عملیات‌های اجرایی پارک‌ها را برعهده بگیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا