رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس عنوان کرد؛

انسجام و اثربخشی برنامه‌های مبارزه با کرونا در سایه حمایت‌های شهرداری پردیس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس پشتیبانی های مدیریت شهری پردیس را یکی از عوامل افزایش انسجام و اثربخشی هرچه بیشتر برنامه های شبکه بهداشت و درمان در مسیر مبارزه با کروناویروس عنوان کرد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس، صبح امروز مرتضی همتی شهردار پردیس و اعضای شورای اسلامی این شهر به مناسبت میلاد باسعادت منادی دشت کربلا حضرت زینب کبری(س) با حضور در کنار زحمتکشان کادر درمان، روز پرستار را خدمت این عزیزان تبریک گفتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در جریان این دیدار اظهار داشت: امروز مبارزه با ویروس کرونا نیازمند بسیج همه توان کشور در همه حوزه هاست و پشتیبانی های شهرداری پردیس، سایر مدیران رده های مختلف شهر و شهرستان و بسیج بعنوان یک نیروی مردمی و آماده خدمت، نقشی بسزا در این زمینه ایفا می کنند.

آسیایی ادامه داد: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در هر مقطع زمانی که نیازمند کمک و یاری برای اجرای سرفصل های مختلف بهداشتی بوده ، شهرداری پردیس با توجه به داشتن دغدغه سلامت شهروندان و با همه توان خود در میدان حاضر است و بی شک این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا