آغاز روند ثبت رسمی انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان پردیس/ استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی به منظور ساخت مسکن برای نیازمندان شهرستان پردیس

در جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان پردیس، روند ثبت رسمی و اعلام شماره‌حساب انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان پردیس به منظور استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی به منظور ساخت مسکن برای نیازمندان شهرستان پردیس آغاز شد.

به گزارش صبح پردیس؛ جلسه هیئت مؤسس انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان پردیس به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های شهرستان پردیس و استان برای تأمین مسکن نیازمندان با حضور مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس، محسن قاصدی بخشدار جاجرود، مهرداد رستگار مدیر بنیاد مسکن شهرستان پردیس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان تهران، نمایندگان شهرداری‌های پردیس و بومهن، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان و تنی چند از خیرین و فعالان عرصه ساخت مسکن در این جلسه حضور داشتند. به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و استان برای تأمین مسکن نیازمندان برگزار شد.
مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس با تأکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های کاری برای رسیدگی به امور مردم، با اشاره به اینکه مطالعات اولیه برای برآورد پتانسیل‌ها و نیازمندی‌ها در شهرستان انجام‌شده است، اظهار کرد: برخی ادارات می‌توانند به‌طور مستقیم و برخی هم به‌صورت غیرمستقیم درزمینهٔ احداث مسکن برای نیازمندان فعالیت کنند و امیدواریم این جلسه با ایجاد همفکری و هماهنگی بین ادارات و خیرین بتواند منجر به اقدامات جدی و مؤثر درزمینهٔ تأمین مسکن نیازمندان انجام دهد.

وی در ادامه از بنیاد مسکن شهرستان به‌عنوان دبیر انجمن خواست تا به‌منظور شفاف‌سازی کامل اقدامات مطابق با متن اساسنامه نسبت به تشکیل هیئت‌امنا و هیئت‌مدیره اقدام کند تا بتوان با تشکیل ساختار انجمن، فعالیت‌ها را شروع کرد.
مسعود حسن وند مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان تهران با ارائه گزارشی از واحدهای احداث‌شده برای نیازمندان در استان تهران، شهرستان پردیس را پیشگام تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز در استان دانست و اظهار امیدواری کرد: با اراده‌ای که در مسئولان و خیرین وجود دارد بتوان اقشار محروم جامعه سریع‌تر پوشش داد.
در این جلسه مقرر شد بنیاد مسکن شهرستان پردیس در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک و مستندات اقدام کند و اداره اجتماعی فرمانداری پردیس نیز روند مربوط به ثبت رسمی انجمن را آغاز کند.
همچنین فعالیت معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری به‌عنوان بازرس برای ایجاد شفافیت در گردش مالی، حضور بخشدار جاجرود و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان به‌عنوان ناظر و همچنین اعلام شماره‌حساب انجمن به‌صورت عمومی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا