11 سال انتظار مردم برای پروژه متروی پردیس باید پایان پذیرد/ ساماندهی نوار صنعتی پردیس منجر به رشد سه برابری اشتغال در این منطقه می‌شود

کاندید شورای شهر پردیس و وکیل پایه یک دادگستری گفت: متروی پردیس به سبب تسهیل عبور و مرور و ساماندهی نوار صنعتی پردیس به‌منظور افزایش سه برابری اشتغال در پردیس، گامی بلند در جهت بهبود وضعیت رفاهی در پردیس است.

به گزارش صبح پردیس، سمانه لسان‌خوش‌منفرد وکیل پایه یک دادگستری و کاندید شورای شورای شهر پردیس بابیان اینکه متروی پردیس یک موضوع اساسی برای مردم پردیس است، اظهار کرد: این موضوع در اولویت برنامه‌های بنده و اهداف اعضای ائتلاف پردیس نویس است.

وی افزود: شهرستان پردیس دارای بیشترین رشد جمعیت در استان تهران است که بخش عظیمی از جمعیت آن در تهران شاغل هستند و لذا کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و همچنین تسهیل تردد به تهران یک نیاز ضروری برای شهروندان پردیس است.

کاندید منتخب جامعه اسلامی کارگران ادامه داد: متروی پردیس البته ابتدا در دو فاز تهران-پردیس و پردیس-دماوند مدنظر بود، در دستور کار مطالعاتی قرار گرفت و از سال 91 قرار بود کلنگ احداث آن بر زمین‌خورده شود؛ ولی اکنون در فاز مطالعاتی باقی‌مانده است.

مسئول امور حقوقی و پارلمانی جامعه اسلامی کارگران شرق تهران لکه‌های صنعتی پردیس را دیگر بخش مهم و مؤثر در جهت ارتقای وضعیت اشتغال در شهرستان پردیس برشمرد و تأکید کرد: بیش از هشت هزار واحد صنعتی در پردیس، امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که ساماندهی آنها کمک به ایجاد اشتغال سه برابری در این واحدها می‌کند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران شهرستان پردیس و عضو فعال محیط‌زیست با اشاره به اینکه بایستی تسهیل در عبور و مرور به تهران را برای اشتغال اهالی پردیس با پیگیری متروی پردیس محقق کنیم، تأکید کرد: بهبود وضعیت واحدهای صنعتی فعال در حوزه شهرستان پردیس، منجر به اشتغال در محل زندگی، کاهش هزینه‌های رفت و آمد و بهبود معیشت خانوارها می‌شود.

کاندید شورای شهر پردیس گفت: جمعیت پردیس به‌سرعت رو به رشد است که با افتتاح مسکن مهر پردیس، افق جمعیتی در حدود 500 هزار نفر برای آن متصور است و بایستی با تمام توان و قوا در جهت بهبود زیرساخت‌های شهری و امکانات رفاهی و افزایش سرانه‌های آموزشی، محیط زیستی و  درمانی در آن تلاش کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا