با حضور رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران انجام شد؛

انتصاب رییس هیات بدنسازی شهرستان پردیس/ مسابقات هیات پرورش اندام استان تهران بهمن‌ماه برگزار می‌شود

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان تهران از تلاش برای راه اندازی تعاونی مسکن ورزشکاران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز با حضور ابوالفضل قناعتی رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان تهران، کاظم شادمهر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، امیر بیات نایب رییس فدراسیون جهانی WBPF و مسئولین ورزشی سپاه شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی پردیس و مربیان پرورش اندام پردیس مراسم تودیع و معارفه رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی شهرستان پردیس در سالن آمفی تاتر دانشگاه آزاد اسلامی پردیس انجام شد.

طبق این گزارش، امیر حسین فرهمند بعنوان رییس جدید این هیات منصوب و از خدمات خلج رییس قبلی هیات پرورش اندام و بدنسازی قدردانی شد‌.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان تهران در این مراسم با قدردانی از تلاش های ریاست اداره ورزش جوانان شهرستان پردیس گفت: آقای شادمهر یکی از افرادی هستند که در این منطقه توانستند منشأ خیر و برکت در حوزه ورزش باشند و اقدامات خوبی در مدت مسئولین خود انجام داده اند.

قناعتی با اشاره به دوران سخت کرونا برای مردم بویژه ورزشکاران گفت: با شرایط فعلی کشور و حساسیت های سیاسی و اقتصادی فعلی و تاثیر گذاری آن در روحیه مردم با چالش هایی مواجه شده ایم که می توان با تلاش در عرصه ورزش شرایطی در جهت توسعه ورزش شهرمان و تقویت روحیه نشاط برای مردم و علاقمندان ورزش موثر تر باشیم وظیفه ما فراهم کردن بیشتر بستر ورزشی در جامعه است و این شکست ها که در موضوعات مختلف متوجه جوانان ما میشود با ایجاد شرایط خوب در شهر و محله ها جوانان را به مسیر مناسب بکشیم.

وی خطاب به ریاست اداره ورزش جوانان شهرستان پردیس گفت: خواهشی که از مدیران ورزشی این شهرستان دارم اینه که تا جایی که امکان دارد به جوانان برای زیر ساخت های مناسب کمک شود.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی همچنین اظهارداشت: از رییس جدید این هیات در شهرستان پردیس انتظار داریم که این رشته ورزشی را در پردیس به جایگاه واقعی خودش برساند و در سطح سایر شهرستان های موفق فعالیت کنند و از پتانسیل های خوب منطقه برای مسابقات استفاده شود.

وی با بیان رشد چشمگیر این رشته ورزشی در شهریار، ورامین، پیشوا و …در استان تهران گفت: این شهرها هر روز در این حوزه سبقت می‌گیرند و رشد خوبی داشته اند.

قناعتی همچنین وضعیت رشته پرورش اندام را در سطح استان خوب ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران ما در حال حاضر در حال گذراندن دوران پس از کرونا هستند و ۴ هزار باشگاه تهران در این دوران آسیب زیادی دیدند اما مجدد باشگاه ها دوباره با اعتماد مردم فعالیت خودشون را شروع کردند و

بهمن ماه در استان تهران مسابقاتی برگزار خواهد شد که جان دوباره به این رشته ورزشی خواهد داد.

قناعتی در مورد برپایی دوره های مربیگری این رشته ورزشی گفت: در حال حاضر کلاس های آموزشی بصورت آنلاین مرتب در حال برگزاری است، اما راضی نیستیم و در تلاشیم مجوز برگزاری دوره ها بصورت حضوری را بگیریم.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی ورزشکاران از تلاش این هیات برای راه اندازی تعاونی مسکن ورزشکاران رشته پرورش اندام خبر داد و گفت: مشکلات معیشتی ورزشکاران این رشته از دغدغه های هیات هست و متاسفانه ما افرادی دراین رشته داریم که سالها زحمت کشیده اند اما هنوز حتی خانه ندارند و مصمم هستیم مجوزهایی از اداره کل استان برای راه اندازی تعاونی مسکن در جهت رفع مشکلات ورزشکاران بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا