انتخابات شوراهای اسلامی در ۱۵ روستای پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: انتخابات شورای اسلامی در ۱۵ روستای شهرستان برگزار می شود که شامل ۵ روستا در بخش مرکزی، ۴ روستا در بخش بومهن و ۶ روستا در بخش جاجرود هستند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، عبدالعظیم رضایی اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی در بخش‌ها با تشکیل هیات اجرایی، ثبت نام حضوری را انجام و تایید صلاحیت داوطلبان را پس از وصول استعلام از مراجع مربوطه در دستورکار قرار خواهند داد.

وی از ثبت نام ۵۷ داوطلب تا پایان روزگذشته خبرداد و افزود: زمان ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی روستا امروز یکشنبه ۲۲ فروردین به پایان می رسد و آمار نهایی پس از اتمام زمان ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان پردیس گفت: ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا به ۲ صورت حضوری(مراجعه به بخشداری‌ها) و غیرحضوری تا پایان زمان تعیین شده در حال برگزاری است.

رضایی با اشاره به ضرورت حضور افراد نخبه، متعهد و معتمد روستایی در انتخابات، اظهار داشت: روستائیان با انتخاب افراد اصلح برای خدمت رسانی در شوراهای اسلامی روستا، بستر پیشرفت و آبادانی روستا را فراهم کنند.

وی یادآور شد: تمهیدات لازم برای حضور شهروندان در حوزهای انتخابات در هوای آزاد به همراه رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای محافظت از سلامت شهروندان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا