کشف اجناس قاچاق در کمرد جاجرود به ارزش 30 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف اجناس قاچاق در کمرد جاجرود به ارزش 30 میلیارد ریال توسط نیروی انتظامی شهرستان پردیس خبرداد.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: با تلاش بی وقفه همکاران ما در نیروی انتظامی شهرستان پردیس و در عملیا ت اطلاعاتی منجر به شناسایی محل نگهداری کالاهای قاچاق خارجی به ارزش بیش از سه میلیارد تومان در سوله ای در اطراف این شهرستان شد.
وی افزود: به دستور مقامات قضایی این محل مورد بازرسی قرار گرفت که مشخص شد که در شش ماه اخیر این سوله محل نگهداری انواع لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، لوازم خواب و لوازم کودک قاچاق بود.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه صورت جلسه کالاهای کشف تنظیم و تحویل تعزیرات حکومتی شد، گفت: به دستور مقامات قضایی محل کشف کالاهای قاچاق پلمپ شد.
سردار ناظری با اشاره به ممنوعیت ورود کالاها قاچاق و بی کیفیت به داخل کشوراظهارداشت: مشابه این کالاهای خارجی قاچاق در داخل کشور با کیفیت خوب تولید می شود.
وی با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با وارد کنندگان کالای قاچاق بیان کرد: ناجا امسال در حمایت از شعار سال اولویت کاری خود را برخورد شدید با قاچاقاچیان کالاهای خارجی گذاشته است.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه با اشاره به موقعیت خاص استان تهران افزود: خاستگاه اصلی کالاهای قاچاق استان تهران است و در شرق استان سوله هایی زیادی برای دپو و نگهداری کالای قاچاق وجود دارد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: طی شش گذشته همکاران ما در منطقه بیش از 110 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند و این عملکرد نشان دهنده عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با این جرایم است.
شهرستان پردیس با 138 هزار نفر جمعیت در شرق استان تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا