امکان تعریض پل جاجرود بررسی می‌شود

معاون اداره کل راهداری استان تهران علت پس زدگی ترافیک جاجرود را معارضین سه راه سعیدآباد دانست و گفت: برای بررسی امکان تعریض پل جاجرود با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه می‌کنیم.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از فارس، عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران درباره پیگیری سوژه‌ ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (گلوگاه جاجرود را اصلاح کنید)، اظهار کرد: برای بررسی امکان تعریض پل با اداره راه و شهرسازی مکاتبه می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: پل جاجرود تأثیر چندانی در ترافیک نداشته اما در سه راهی سعیدآباد وجود درختان، مغازه‌ها و رستوران‌ها بر روی پس‌زدگی ترافیک تأثیرگذار است.

معاون اداره کل راهداری استان تهران با اشاره به برنامه بهسازی پل جاجرود عنوان کرد: برای بررسی وضعیت پل جاجرود و امکان تعریض آن با حوزه معاونت فنی راه شهرسازی مکاتبه می‌کنیم تا این موضوع را در دستور کار مطالعاتی قرار دهند.

مصدقی در همین رابطه خاطرنشان کرد: بعد از پل در سه راه سعیدآباد معارض وجود داشته مغازه‌ها، درخت‌ها و مسیر باید آزادسازی شود همچنین فرمانداری حوزه پردیس وبخشداری مربوطه به این موضوع باید ورود کنند.

بنابر این گزارش، بخش جاجرود از توابع شهرستان پردیس در شمال شرق تهران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب همیشه مورد توجه مردم برای گردشگری و طبیعت گردی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا