معاون فرماندار پردیس خبر داد؛

امکان‌سنجی افزایش تعداد شعب اخذ رای در نقاط پرجمعیت پردیس

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پردیس از پایش وضعیت و امکان‌سنجی برای افزایش تعداد شعب اخذ رای در نقاط پرجمعیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری مهر، حسین آرمودیان مقدم ظهر شنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات که با حضور رئیس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات پردیس و حجت الاسلام احمدی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان به همراه مسئولان کمیته‌های آموزش، فن آوری اطلاعات و پشتیبانی این هیأت برگزار شد ضمن تشریح اقدامات ستاد از بدو راه اندازی برای انتخابات پیش رو پرداخت و گزارشی از تعداد و وضعیت شعب اخذ رأی در دوره گذشته ارائه کرد.

آرمودیان در ادامه از بازدید تیم مشترکی برای پایش وضعیت این شعبات و امکان سنجی افزایش تعداد شعب در نقاط با تراکم جمعیتی بالا طی هفته گذشته خبر داد.

حجت الاسلام احمدی رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان نیز با بیان اینکه دو نعمت امنیت و سلامت همواره پوشیده‌اند گفت: اگر امنیت نباشد هیچ امری شکل نمی‌گیرد و سلامت نیز تا زمانی که هست به چشم نمی‌آید.

وی افزود: تأمین امنیت و سلامت انتخابات بسیار مهم است و اعتماد مردم نقش مهمی در این دو موضوع دارد و باید با انجام آسیب شناسی دقیق، نقاط ضعف و قوت را پیدا و برای بهتر شدن شرایط اقدامات لازم را انجام داد و در کنار آن با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقای آگاهی و جلب مشارکت مردم بستر سازی کرد.

در ادامه بر لزوم تعامل ستاد انتخابات و هیأت نظارت تاکید و پیرامون پیش بینی شعب اخذ رأی سیار، بازدید از شعباتی که در ادوار گذشته با مشکلاتی روبرو بودند و پیش بینی تمهیدات ویژه برای ارتقای امنیت و سلامت انتخابات پیش رو تبادل نظر انجام گرفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا