نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس باحضور نخبگان و کارآفرینان

نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس باحضور مسئولان و نخبگان برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس در سال ۹۷، با حضور روسای ادارات و نهادهای شهرستان، تنی چند از مدیران سمن‌های فعال، مدال‌آوران ورزشی، نخبگان، فعالان اجتماعی و کارآفرینان شهرستان پردیس برگزار شد.

در این نشست صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس با بیان دست آورد های سال گذشته ستاد ساماندهی در شهرستان، کمیته‌های زیرمجموعه ستاد را با شرح وظایف برشمرد و اظهار کرد: تدوین برنامه‌های جامع و هدفمند برای سال جاری از مهم‌ترین مواردی است که باید در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس باشد.

وی به کسب رتبه برتر شهرستان در برگزاری نشست‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس در میان شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: این جلسات منشأ اقدامات بسیار خوبی به‌خصوص در حوزه اشتغال در فضای مجازی و آگاه‌سازی جوانان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طی سال گذشته بوده و لازم است در سال جدید نیز با جدیت و اهتمام بیشتر همچنین کمک گرفتن از جوانان نخبه و فعال و سازمان‌های مردم‌نهاد موجود به‌سوی اهداف متعالی ستاد پیش رفت.

در ادامه محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز برخی برنامه‌ها و اهداف سال ۹۷ را تشریح کرد و در ادامه افراد حاضر به بیان دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا