دادستان پردیس:

امنیت و آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال خط قرمز ما است

دادستان شهرستان پردیس با بیان اینکه در سال‌های اخیر به اشتباه استفاده از مواد محترقه به مراسم چهارشنبه آخر سال اضافه شده است، تاکید کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دادستانی در این مراسم است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محمد شیخ آرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه مخالف شادی کردن مردم به نحو اصولی و با رعایت تمام جوانب در چهارشنبه آخر سال نیستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و سنت دیرینه چهارشنبه سوری با هرگونه اقدام در جهت اخلال در نظم و امنیت مردم به هر طریق اعم از توزیع و استفاده از مواد محترقه غیر مجاز برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان صورت خواهد گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری و در مرحله بعد برخورد با موارد احتمالی دستورات لازم به مرجع امنیتی و انتظامی مبنی بر افزایش گشت اختصاصی و مشترک در جهت شناسایی افراد فعال در این حوزه داده شده است.

وی ادامه داد: کشف وضبط اقلام غیر مجاز و پلمب واحدهای صنفی بی توجه به هشدارهای داده شده نسبت به عرضه اقلام غیر مجاز به ویژه در سطح عمده، شناسایی و اخطار به افرادی که در سال‌های گذشته مشکلاتی ایجاد کردند داده شده است.

دادستان پردیس افزود: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که در جهت کمک، همراهی و تعامل مطلوب با مراجع قضایی و امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

شیخ آرانی گفت: با توجه به حوادث تلخی که سال‌های گذشته اتفاق افتاده در کنار همه تدابیر و تمهیدات، نقش والدین در پیشگیری از حوادث ناگوار انکار ناپذیر است.

این مسئول اضافه کرد: از خانواده‌ها درخواست و انتظار داریم که فرزندان خود به ویژه نوجوانان و جوانان را که بیشتر در معرض خطر هستند از خطرات احتمالی که بعضا تا آخر عمر گریبانگیر فرد می شود را آگاه کنند.

دادستان پردیس یادآور شد: به تمامی خانواده ها توصیه می شود که در جهت جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر نظارت کنترل بیشتری بررفتار و اعمال فرزندان خود به ویژه در شب چهارشنبه سوری داشته باشند و در صورت ملاحظه و یا مشاهده و یا اطلاع از عرضه مواد محترقه غیر مجاز در اسرع وقت مراتب را به عوامل امنیتی و انتظامی اطلاع بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا