امنیت شهروندان خط قرمز پلیس / دستبند پلیس بر دستان اراذل و اوباش در شهرستان پردیس

فرمانده انتظامي پرديس از دستگيري 3 نفر از اراذل و اوباش در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “سيدحجت ا..پورنجفي ” در بيان جزييات اين خبر اظهار داشت: برابر اطلاع واصله تعداد 3 نفر از اراذل و اوباش در سطح شهر بومهن که داراي سوابق متعدد بوده و اقدام به عربده‌کشي رعب و وحشت در سطح شهرستان مي‌کنند که رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 12 بومهن ضمن حضور درمحل چند نفر اراذل واوباش که از حالت طبيعي خود خارج بوده واقدام به پرتاب سنگ به سمت ماموران انتظامي مي کردند را شناسايي کردند.

سرهنگ پورنجفي اذعان داشت افراد مذکوربه توصيه هاي پليس توجه ننموده ، قصدحمله و درگيري با ماموران را داشته که پليس ضمن رعايت قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک هوايي کرده که متاسفانه بازهم افراد مذکور به آن امر توجه نکردند.

فرمانده انتظامي پرديس افزود: سرانجام با شليک پليس متهمان از ناحيه پا زخمي و زمين گير شدند.

وي با اشاره به اين که افراد متهم توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند،افزود به اراذل و اوباش و کساني که بخواهند نظم و امنيت عمومي را مختل کنند، هشدار داد: امنيت، آرامش و آسايش مردم خط قرمز پليس است و کساني که بخواهند به هر طريقي آن را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه ماموران پليس روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا