شهردار پردیس:

امنیت سرمایه‌گذاری در شهر پردیس ارتقا می‌یابد/ فعاليت شهرداری نباید در امواج متلاطم انتخابات دچار آسیب شود

شهردار پردیس ضمن قدرداني از حضور مردم در انتخابات وتشكر از همه عوامل برگزاري آن با بیان اینکه مجموعه شهرداری نباید در امواج متلاطم انتخابات دچار آسیب شود، از ارتقای امنیت سرمایه گذاری در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، ششمین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری پردیس در سال جاری به ریاست مرتضی همتی شهردار پردیس عصر امروز برگزار شد.

شهردار پردیس در این نشست كه براي هماهنگي واحدهاي اجرائي شهرداري برگزار مي شود، اظهار داشت: موضع شهرداری پردیس درخصوص انتخابات از همان ابتدا بي طرفي و صرفا پشتیبانی از این رویداد بود و من از تلاش جمعی همه همکارانم در این زمینه سپاسگزارم.

مرتضی همتی ادامه داد: اما متاسفانه در جریان تبليغات انتخاباتي و سپس صدور بیانیه ها از سوی ائتلاف های مختلف، شهرداری پردیس هدف آماج حملات قرار گرفته که این رفتارها دور از انصاف است چراکه شهرداری پردیس پس از عبور از گردنه های سخت به تازگی به ساحلی نسبتا امن و آرام دست يافته كه طي اين مسير در مدت كمتر از يكسال كار دشواري بوداما به لطف خداوند محقق شد.

همتی تصریح کرد: توصیه اکید امروز من به همکارانم این است، شهرداری نهادی عمومی، غیر دولتی و خدماتی است و بروز فضاهای ملتهبی از این دست هرگز نباید خللی در امر خدمات رسانی ایجاد کند همهء واحدها مكلفند فارغ از تبعات انتخابات با دقت كامل به وظايف خود در خدمت به مردم عمل كنند و كوچكترين اهمال در كار به هرعلتي پذيرفتني نيست.

وی در ادامه از ارتقای امنیت سرمایه گذاری در شهر پردیس خبر داد و گفت: خوشبختانه شهر پردیس در سایه تلاش مضاعف همه کارکنان این مجموعه به منطقه ای امن برای سرمایه گذاران تبدیل شده که اقبال قابل توجه بخش خصوصی برای فعالیت در عرصه های عمرانی و خدماتی مهر تاییدی بر این ادعا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا