امضای ۱۱ قرارداد همکاری با ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار در پارک فناوری پردیس

دبیر نشست سرمایه‌گذاری تیم ۲۰۲۲ از عقد ۱۱ قرار داد بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران داخلی و خارجی در پارک فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، میلاد صدر خانلو دبیر نشست سرمایه‌گذاری تیم ۲۰۲۲ اظهارداشت: امروز گامی دیگر برای بهتر شدن همکاری های در کشورهای عضو دی هشت و سایر کشورها که با این کشورهای عضو قصد همکاری دارند برداشته شد.

وی افزود: در دیدار امروز تلاش کردیم سرمایه گذاران علاقه مند فناوری با طرح های خوب سایر کشور آشنا شوند و هم ظرفیت کار برای همکاری مشترک داشته باشند.

در ادامه میلاد صدرخانلو، دبیر نشست سرمایه‌گذاری تیم ۲۰۲۲ نیز گفت: این رویداد با حضور ۶۱ استارت‌آپ و شرکت سرمایه‌پذیر ایرانی و خارجی و بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار خارجی و ۲۸ سرمایه گذار ایرانی برگزار شده است.

 وی یادآور شد: امروز ۱۱ قرارداد همکاری با ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران داخلی و خارجی امضا شد که اتفاق مهمی است و ارائه فرصت های سرمایه گذاری استارتاپ های ایرانی و خارجی را فراهم می کند.

وی افزود: سخنرانی نمایندگان کشورهای عضو گروه D8، برگزاری تاک شوهای تخصصی در حوزه سرمایه گذاری فناوری، اجرای پنل های گفتگو محور با حضور نمایندگان استارتاپ ها و سرمایه گذاران و رونمایی از پوستر برگزاری نشست سرمایه گذاری TIM 2023 از دیگر برنامه های نخستین روز برگزاری نشست TIM2022 است.

شایان ذکر است،‌ TIM یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه در هشت کشور اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی هشت شامل کشورهای مصر، نیجریه، ترکیه، ایران، پاکستان، مالزی، اندونزی و بنگلادش و هم افزایی بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران این حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا