امام جمعه پردیس: نمایندگان تهران بعد از گرفتن رأی به پردیس نمی‌آیند/ 3 هزار واحد صنفی و صنعتی پردیس تعطیل است

امام جمعه پردیس با بیان اینکه نمایندگان مردم تهران در مجلس بعد از گرفتن رأی از شهرستان پردیس دیگر به این حوزه نمی‌آیند، گفت: 3 ‌هزار واحد صنفی و صنعتی این شهرستان تعطیل است.

به گزارش صبح پردیس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی پیش از ظهر امروز در نشستی با مسؤولان شهرستان پردیس اظهار کرد: 8 هزار و 150 واحد صنفی و صنعتی در شهرستان پردیس وجود دارد که متأسفانه 3 ‌هزار واحد به‌صورت کامل تعطیل است و 15 هزار کارگر اخراج شدند.

وی با بیان اینکه باقی واحدها با حداقل ظرفیت در حال فعالیت هستند، افزود: حدود 80 هزار کارگر در گذشته در شهرستان پردیس کار می‌کردند، اما امروز کمتر از 40 هزار نفر فعال هستند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی مشکل لکه، ناحیه و واحدهای صنعتی شهرستان پردیس را برطرف نکردند.

توسلی اضافه کرد: بنده به‌عنوان امام جمعه پردیس از رؤسای ادارات خدمات‌رسان استان تهران دعوت می‌کنم با حضور در شهرستان پردیس مشکل خدمات ادارات خود را در منطقه برطرف کنند.

وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس با حضور قبل از انتخابات و بعد از گرفتن رأی از شهرستان پردیس دیگر به این حوزه نمی‌آیند و مشکلات را رصد نمی‌کنند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه در شهرهای پردیس و بومهن و روستاهای این شهرها مشکل کمبود آب وجود دارد، افزود: حتی در جاجرود که دارای رودخانه‌ای بزرگ است، نیز این مشکل وجود دارد.

توسلی اضافه کرد: با وجود تلاش استاندار تهران، مدیران کل ادارات، فرماندار پردیس، شهرداران، آبفا و دیگر دستگاه‌ها که زحمات بسیاری را برای رفع مشکلات انجام می‌دهند؛ اگر توان نمایندگان را نداشته باشند، مشکلات رفع نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور و وزرا رابطه تنگاتنگی دارند، تصریح کرد: نمایندگان حق دارند با طرح یک سؤال از یک وزیر، آنها را به مجلس بکشانند و با تبادل‌نظر و جلب رضایت نمایندگان در پی آن هستند تا کارت زرد یا قرمز دریافت نکنند.

امام جمعه پردیس بیان کرد: با این تفاسیر نمایندگان مجلس قدرت بالایی دارند و می‌توانند با پیگیری مشکلات به کمک فرماندار، آموزش‌وپرورش، شرکت عمران، آبفا و… و در پی آن مردم بیایند.

توسلی با بیان آیه سوره توبه از قرآن مجید گفت: هر که سود کاری را می‌برد، باید زحمتش را نیز بکشد؛ نمایندگان مجلس رأی را می‌گیرند، نوش جانشان، اما به‌جز معدود نمایندگان مجلس مانند علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس که مستثناست و هنوز سوار پیکان می‌شود و زندگی ساده‌ای دارد با وجود اینکه پنج تا 6 دوره در مجلس بود، باقی نمایندگان تهران نیز باید توجه کافی به مشکلات شهرستان پردیس و رفع آن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا