امام جمعه موقت پردیس: «ازدواج سفید» امروز جامعه را تهدید می‌کند

امام جمعه موقت پردیس گفت:  «ازدواج سفید» امروز جامعه را تهدید می‌کند و متأسفانه آمارهای ناخوشایندی در این راستا در جامعه به گوش می‌رسد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین حسینی‌تبار در بررسی امور جوانان شهرستان پردیس با اشاره به اینکه امور جوانان در ساختار اداره ورزش و جوانان گم شده است و باید به این بخش بیشتر بها داده شود، اظهار داشت: متأسفانه ازدواج به یک معضل بزرگ در جامعه تبدیل شده است و نگاه ویژه‌ای به رفع این معضل در جامعه صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: «ازدواج سفید» امروز جامعه را تهدید می‌کند و متأسفانه آمارهای ناخوشایندی در این راستا در جامعه به گوش می‌رسد؛ متأسفانه نگاه‌ها در این بحث ویژه نیست.

حسینی‌تبار ادامه داد: باید به حال آمار طلاق در جامعه گریست؛ متأسفانه درصد رشد نمودار ازدواج در قیاس با آمار طلاق کم‌رنگ است.

امام جمعه موقت پردیس تصریح کرد: متأسفانه توجه به جوانان در اداره ورزش و جوانان کم است؛ اداره ورزش و جوانان بیشتر به موضوع ورزش می‌پردازد.

وی افزود: مشکلات جوانان تنها با یکی دو جلسه در سال برطرف نمی‌شود، بلکه باید به شکل ریشه‌ای این کمبودها و خلأها را برطرف کرد.

عضو شورای اسلامی سعیدآباد جاجرود نیز اظهار داشت: برنامه‌های جوانان باید در راستای رفع خلأها عملیاتی شود؛ در پردیس، جوانان مشکل اقتصادی و نیاز به وام ازدواج دارند و بانک‌ها بسیار سخت‌گیر هستند.

حسین ملکی افزود: وقت مردم ارزش دارد و باید موانع را برطرف و مسیر را برای ازدواج جوانان صاف کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا