امام‌جمعه موقت شهرستان پردیس: مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران این عهدشکنی را نمی‌پذیرد

امام‌جمعه موقت شهرستان پردیس گفت: ابر قدرت‌ها امروز باید بدانند مطمئناً ایران، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران این عهدشکنی را نمی‌پذیرد.

به گزارش صبح پردیس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عبدالهی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور مردم ولایی و حسینی دیار دارالمؤمنین در مصلا نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دوازدهم آذر سالروز تصویب قانون اساسی است، قانون حقیقتی است که هر جامعه‌ای را به‌سوی فلاح و رستگاری هدایت می‌کند.

وی با اشاره به‌روز معلولان و تأمین اجتماعی و تبریک به مناسبت روز دانشجو، افزود: تأمین آتیه و آینده مردم به‌خصوص جوانان، ازجمله از ضروریاتی است که باید موردتوجه جدی قرار گیرد.
امام‌جمعه موقت شهرستان پردیس بابیان اینکه همواره در کار عجله‌ای نواقصی وجود دارد، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مسئولان در امر توافق برجام عجله کردند و چون توافق‌ها باعجله انجام شد و باعجله گام برداشتند، ضمانت‌های لازم گرفته نشد و به جزئیات توجه نشد.

عبدالهی با اشاره به اینکه مقررشده بود در جریان توافقات، تحریم‌ها لغو شود و این مهم انجام نشد، تصریح کرد: متأسفانه شب گذشته در اخبار شاهد بودیم که مجمع نمایندگان و مجلس سنا آمریکا تشکیل جلسه داده و با رأی 100 در 100 موافق، تحریم‌های 10 ساله را مجدداً تمدید کردند.

امام‌جمعه موقت پردیس گفت: پیمان‌شکنی و نقض عهد از نکاتی است که در شرع مقدس اسلام و قرآن به‌عنوان منفورترین اعمال شناخته‌شده و از آن یاد می‌شود و ابر قدرت‌ها امروز باید بدانند اگر قرار بر عهد شکنی باشد، مطمئناً ایران، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران این عهدشکنی را نمی‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند بدترین جنبنده‌های روی زمین کسانی هستند که پیمان‌شکنی می‌کنند و از عهد خود می‌گذرند، تأکید کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر قرار است شما برجام را پاره کنید ماقبل از شما آن را می‌سوزانیم و نخواهیم گذاشت حق ملت ایران ضایع شود.

عبدالهی گفت: اجانب و در رأس آنها امریکا باید بدانند و توجه کنند که اگر بخواهند یک گام از برجام عقب‌نشینی کنند و عهدشان عمل نکنند ملت ایران طبق فرمایش مطابق فرمایش مقام معظم رهبری اولین ملت و مجموعه‌ای هستند که عقب‌نشینی نکرده و با اعتقاد به حق مسلم خود پای آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا