رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس خبر داد؛

برگزاری المپیادهای ورزشی مدارس پردیس/ تجهیز کتابخانه‌های مدارس پردیس

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان از برگزاری المپیادهای ورزشی مدارس پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، مصطفی حسنوند با اشاره به اینکه اداره آموزش‌وپرورش پردیس هیچ سرانه ورزشی ندارد، اظهار کرد: راه‌اندازی المپیادهای درون مدرسه‌ای و برگزاری ورزش‌هایی که قابلیت اجرا در حیاط مدرسه را دارند، یکی از راهکارهای ما برای ترغیب دانش آموزان به امر ورزش است که باید در این راه از کمک اداره ورزش و جوانان و شهرداری‌ها نیز سود برد.

وی مشارکت در امر ساماندهی امور جوانان را یکی از وظایف اداره آموزش‌وپرورش خواند و افزود: برای گسترش ارتباط دانش آموزان با کتاب، کتابخانه‌های مدارس پردیس را تجهیز کرده‌ایم و دانش آموزان را برای ثبت نام و عضویت در کتابخانه‌های عمومی تشویق خواهیم کرد، زیرا هرچه ارتباط دانش آموزان با کتاب بیشتر شود، غنای فکری این قشر افزایش‌یافته و آسیب‌های اجتماعی کمتری شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس به صدور دو مجوز برای مرکز مشاوره جاجرود و مرکز مشاوره شهر پردیس اشاره کرد و گفت: این مراکز با اداره آموزش‌وپرورش ارتباط نزدیکی دارند و برای ارائه مشاوره‌های گوناگون به جوانان راه‌اندازی خواهند شد که می‌توان از خدمات این مراکز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی‌های فردی و اجتماعی دانش آموزان استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا