در جلسه هیات بدنسازی شهرستان پردیس عنوان شد؛

الزام به بستن قرارداد کاری میان مربیان و باشگاه داران

رئیس هیات بدنسازی شهرستان پردیس گفت: باشگاه داران ملزم به عقد قرارداد کاری با مربیان بدنسازی هستند .

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، جلسه مربیان رشته های مختلف بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس در بخش بانوان به ریاست امیر حسین فرح مند مسئول هیات بدنسازی شهرستان در سالن جلسات اداره ورزش برگزار شد.

در این جلسه کاکلی دبیر هیات و حمید اسدی، مهدی هاشمی و هادی آهنگر مشاوران و مسئولین چند کمیته این هیات، خانم خانجانی نماینده اداره ورزش جوانان شهرستان پردیس و مسئول بانوان این اداره نیز حضور داشتند و طی این دیدار رئیس هیات نکاتی را در خصوص قوانین کاری، قراردادها، حق و حقوق مربیان و تخلفات بیان نمود.

فرح مند با تاکید بر ممنوعیت برخی موارد در باشگاه های ورزشی مانند داشتن سالن سولاریوم و انجام تتو گفت: اماکن ورزشی طبق قوانین ملزم به اجرای برخی نکات هستند که در صورت مشاهده تخلفات از سوی بازرسان ما و یا گزارش های مردمی برخورد خواهد شد.

وی در این جلسه به نکاتی از جمله روش های ارائه صحیح برنامه ورزشی و تغذیه به ورزشکاران سخن گفت و افزود: در برخی موارد نیاز است شاگرد از نظر روانشناسی هم مورد بررسی و توجه مربی قرار گیرند و هر فرد برنامه خاص خودش را نیاز دارد و باید در این خصوص مربیان دانش خود را افزایش داده و با دقت کافی برنامه به شاگردان خود بدهند‌.

وی همچنین در این جلسه اظهارداشت: انتقاد همیشه سازنده است و از تمام اعضا هیأت بدنسازی شهرستان پردیس خواستار بیان پیشنهادات و انتقادات هستیم چرا که معتقدیم رشد ما از این طریق خواهد بود.

در این نشست از سوی نماینده اداره ورزش و جوانان و رییس هیات بدنسازی شهرستان عنوان شد عقدقراداد برای مربیان از سوی باشگاه دار الزامی ست و از طرف اداره ورزش این مورد اعلام شده و هیات بدنسازی شهرستان پردیس از حقوق مربیان خود در این زمینه حمایت خواهد کرد.

2همچنین در این جلسه ریاست هیأت از برپایی مجدد دوره های دانش افزایی ویژه مربیان خبر داد و گفت: ارتقا سطح کیفی آموزش ها در باشگاه از الویت های ماست.

فرح مند همچنین تصریح کرد: دستگاه های بدنسازی باید حتما استاندارد باشندو این موضوع در بازرسی های هیات مورد توجه است و در صورت غیراستاندارد بودن مجوز باشگاه لغو خواهد شد و همچنین مربیان باشگاه ها حتما باید دارای مدرک مربیگری باشند تا آموزش های صحیح به شاگردان داده شود.

رییس هیات بدنسازی تاکید کرد: مربیان بدنسازی حتما باید کارت های مربیگری خود را بروزرسانی کنند در غیر اینصورت از فعالیت و همکاری آنها در باشگاه ها خودداری خواهد شد.

گفتنی است در این نشست اعضا سوالات خود را در حوزه های مختلف حقوقی و شغلی پرسیدند و رئیس هیات به راهنمایی آنها پرداخت‌.

در انتهای جلسه از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس مربیان با اهدای لوح سپاس و پک ورزشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا