رئیس اداره صمت شهرستان پردیس:

اقدامات لازم برای جذب و عرضه میوه شب عید در شهرستان پردیس انجام شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: اقدامات لازم در خصوص جذب و عرضه سیب و پرتقال انجام شده و در زمان مقرر در سطح شهرستان نسبت به عرضه میوه ایام نوروز از طریق مباشرین مربوطه اقدام خواهد گردید.

به گزارش صبح پردیس به نقل از تهران نیوز، سوریان در خصوص جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار اظهار کرد: شکر ویژه مصرف خانوار به میزان ۱۲۶ تن توسط مباشرین مربوطه جذب و در بسته بندی های یک کیلوگرمی با قیمت مصوب ۸۷۰۰ تومان در واحدهای صنفی معرفی شده از سوی اتحادیه خواربارفروشان و غرفه تنظیم بازار در حال عرضه می باشد.

وی در ادامه افزود: تخم مرغ تنظیم بازار به صورت نامحدود روزانه از سمت مباشرین و در واحدهای صنفی و غرفه ها تنظیم بازار با قیمت هر شانه 34 هزار تومان در حال عرضه می باشد.

سوریان همچنین در خصوص توزیع برنج تنظیم بازار ادامه داد: برنج وارداتی تنظیم بازار به میزان ۶۰ تن جذب و در واحدهای صنفی و غرفه های تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم ۱۸۵۰۰ تومان در حال عرضه می باشد.

رئیس اداره صمت شهرستان پردیس، در خصوص تامین میوه شب عید خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در خصوص جذب و عرضه سیب و پرتقال انجام شده و در زمان مقرر در سطح شهرستان نسبت به عرضه میوه ایام نوروز از طریق مباشرین مربوطه اقدام خواهد گردید.

وی همچنین بیان داشت: در جهت جذب روغن خوراکی ویژه مصرف خانوار لازم انجام شده و مباشر مربوطه معرفی گردیده و طی روزهای آتی پس از جذب به عرضه روغن اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا