فرماندار پردیس:
افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات مخابرات، مولفه های ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان استفرماندار پردیس در دیدار با رئیس اداره مخابرات شهرستان، افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات مخابرات را از مهمترین مؤلفه های ارتقاء سطح رضایتمندی مردم دانست.
به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس که برای بررسی طرحهای در دست اجرا و پایش وضعیت اداره مخابرات شهرستان در حوزه تکریم ارباب رجوع از این اداره بازدید میکرد در دیدار با غفاری رئیس اداره مخابرات پردیس، با اشاره به میزان استفاده شهروندان از خدمات اداره مخابرات، ارتباطات را یکی از زیرساختهای توسعه پایدار کشور دانست و بر افزایش سرعت، کیفیت و دقت در ارائه خدمات مخابراتی تأکید کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس سپس به بیان برخی درخواستها و گزارشهایمردمی در خصوص مشکلات موجود در حوزه ارتباطات شهرستان از جمله ضعف آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط به ویژه جادههای مواصلاتی و عدم امکان واگذاری انشعاب تلفن ثابت در مسکن مهر پرداخت و خواستار توضیح رئیس اداره پیرامون این موارد و تسریع در برطرف سازی این مشکلات شد.
غفاری رئیس اداره مخابرات شهرستان نیز با اشاره به اینکه پایش وضعیت آنتن دهی تلفن همراه به صورت کاملا دقیقی انجام گرفته افزود: برای برطرف سازی این مشکل که عمدتا در حاشیه تونل های آزادراه رقم می خورد، طرح های مربوطه تهیه شده و پس از تایید در مراجع بالادستی به اجرا در خواهد آمد.
وی افزود: به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه، در ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر تاخیر به وجود آمد ولی در حال حاضر ۵ بلوک مسکونی در فاز ۱۱ شهر پردیس از خدمات تلفن برخوردار شده اند و ۱۶ بلوک دیگر در دو فاز اجرایی برنامه ریزی شده است که مراحل انتخاب پیمانکار انجام و به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد و برنامه بعدی نیز بر اساس تراکم سنجی جمعیت انجام گرفته، محله های تحویل داده شده در فاز ۸ و سپس فازهای ۵ و ۹ خواهد بود.
انتهای پیام/