ئیس شورای اسلامی شهر پردیس خبر داد

افتتاح 8 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس طی هفته دولت

8 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس طی هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس،  حسن لاله ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هفته دولت در ایران اسلامی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات یکساله نهادهای عمرانی و خدماتی دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در این ایام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان معزز رجایی و باهنر و سایر شهدای دولت، منتظر شنیدن اخبار خوش از گشایش و یا آغاز به کار طرح های عمرانی و خدماتی هستند تا برآیند تلاش ها، اقدامات و خدمات فرزندان خود در بدنه دولت را مشاهده کنند.

این مقام مسئول در ادامه از افتتاح هشت پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس طی هفته دولت خبر داد و گفت: در روزهای پیش رو، هشت پروژه از جمله پنجمین مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در فاز هشت درپی پیش بینی مدیریت شهری از نوع سازه های مسکونی و تجاری این بخش و جمعیت امروز و آینده ساکن آن، در مساحتی بیش از یک هزار و 400 مترمربع به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس ادامه داد: همچنین مسیر کمربندی جنوبی شهر پردیس که به مناسبت هفته دولت به نام شهید گرانقدر رجایی نامگذاری شده به طول یک هزار و 300 متر به همراه یک دهانه پل واقع در منطقه «آب انجیرک» افتتاح و به بهره برداری می رسد تا از این طریق بخش عمده ای از معضلات ناشی از گره های ترافیکی امروز و آینده شهر برطرف شود.

حسن لاله اضافه کرد: علاوه بر این، کانون قرآن و عترت شهر پردیس واقع در بوستان شهریار به مساحت 750 مترمربع گشایش می یابد.

وی بیان داشت: همچنین مسیر دسترسی ابتدای جاده روستای «باغکمش» و ورودی شهر پردیس به نواحی کارگاهی «سیاهسنگ» با عنوان خیابان «شهدای کارگر» برای رفاه حال صاحبان صنایع و تولید کنندگان در سال «رونق تولید» همزمان با هفته دولت آغاز به کار می کند.

به گفته این مقام مسئول از دیگر طرح های قابل افتتاح هفته دولت امسال شهرداری پردیس می توان به زمین ورزش و بازی محله ای فاز سه، راه اندازی سامانه الکترونیک میز خدمت، زیرسازی و آسفالت مسیر کندرو بلوار سیاهسنگ و اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا