افتتاح 14 پروژه به ارزش 160 میلیارد در دهه فجر

شهردار پردیس از افتتاح 14 پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش 160 میلیارد ریال به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، شهردار پردیس ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی شهرداری پردیس به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر که با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، برزین ضرغامی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان پردیس، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس، حجت، الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده‌های انتظامی، سپاه، راهورشهرستان، شهردار پردیس، اعضای شورای شهر بومهن، روسای تمامی ادارات شهرستان پردیس و مدیران صنایع و دیگر دستگاه‌های خدماتی و اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره فرصت مناسبی است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با آخرین مصادیق خدمات رسانی در حوزه های مختلف آشنا شوند.

وی افزود: شهرداری پردیس، خدمات مناسبی را در نقاط مختلف شهر از جمله فاز سه و جنب واحدهای مسکونی سایت 6 هزار واحدی مسکن مهر ارائه داده است.

شهردار پردیس ادامه داد: در این بخش از شهر امکاناتی شامل خانه کشتی، گود زورخانه، سرای محله، کتابخانه، پارک آموزش ترافیک و بوستان ولایت احداث شده و بوستان امام رضا(ع) در حال ساخت است.

لاله تصریح کرد: در دهه فجر سال جاری، 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال افتتاح شد که از مهمترین آنها می توان به بوستان ولایت، بوستان سرو، پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران و نصب نمایشگرهای شهری اشاره کرد.

وی بیان داشت: همچنین 15 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار تقریبی 180 میلیار ریال از سوی شهرداری پردیس در دست اجراست که از مهمترین آنها می توان به بوستان نورالشهدا، تالار بزرگ فرهنگی شهر، بوستان امام رضا(ع)، پروژه توریستی بام پردیس و ایستگاه آتش نشانی فاز 11 اشاره کرد.

شهردار پردیس در پایان از حمایت های استاندار تهران از مجموعه شهرداری پردیس در مسیر ارائه خدمات به شهروندان قدردانی کرد و گفت: این حمایت های دائمی سبب شده تا امور عمرانی و خدماتی در اسرع وقت و به بهترین شیوه صورت اجرایی به خود گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا