افتتاح بیش از ۱۸ هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس/ عدم ارائه پایان کار در مسکن مهر پردیس به معضلی جدید تبدیل شده است

با وجود افتتاح بیش از ۱۸ هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس موضوع پایان کار، معرفی به بانک و ارایه دفترچه فروش اقساطی واحدهای افتتاح شده در برخی فازها به معضلی جدید تبدیل شده است.

به گزارش صبح پردیس، با وجود افتتاح بیش از ۱۸ هزار واحد مسکن مهر تاکنون، عدم توفیق در اجرای فرآیند فروش اقساطی و عدم پایان کار این واحدها به ویژه در فازهای 5 و 8 به مشکلی جدید برای متقاضیان تبدیل شده است.

متاسفانه این واحدها به دلیل نداشتن پایان کار،  از شرایط معرفی به بانک برخوردار نیستند و متقاضیان نمی توانند آنها را تحویل بگیرند و با وجود ارسال نامه  از سوی مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص صدور دفترچه اقساط برای ۴۵۴۳ واحد در فاز ۱۱ و ۲۱۱۴ واحد مسکن مهر در فاز ۸  و دستور تسهیل در شرایط فروش بدون پایان کار از سوی عباس آخوندی، هیچگونه تغییری در این خصوص مشاهده نشده است.

این امر منجر به نارضایتی متقاضیان و ارسال نامه به مدیرعامل شرکت عمران پردیس گردید و به این وسیله خواستار رسیدگی به موضوع فروش اقساطی شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: “عطف به نامه شماره ی ۳۰۳۳/۹۶/ص/۴۳۰۲ شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با موضوع موافقت مقام عالی وزارت با تسهیل در شرایط فروش اقساطی واحدهای مسکونی مهر بدون پایانکار و قول های پی در پی جنابعالی به منظور برطرف سازی مصائب موجود، متاسفانه هیچ گونه تغییری در شرایط ایجاد نشده و به هیچ کدام از بندهای نامه های ارسالی پاسخ روشن و شفافی ارائه نشده است.

طبق فرمایش قائم مقام محترم وزیر؛ آقای مهندس مهرآبادی و زحمات آقای مهندس خادمیان در مورد تحویل واحدهای افتتاح شده فاز ۵ و فاز ۸ در چند ماه اخیر، هیچ واحدی به متقاضیان تحویل نگردیده است و با گذشت شش ماه از اولین افتتاح فاز ۸ به وضوح میتوان نمایشی بودن افتتاح را در پردیس شاهد بود. علاوه بر این با ادعای پیمانکاران مبنی بر عدم واریز مطالبات آنها از سوی شرکت عمران در قبال ساخت و سازهای صورت گرفته مواجه شده ایم که این امر لاجرم باعث کاهش فعالیت کارگران شاغل در کارگاه ها و در نهایت کندی روند پیشرفت و توقف کار می گردد”.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر نیز در روز ۱۴ تیرماه در حاشیه افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر پردیس در خصوص مشکل فروش اقساطی گفت: در حال پیگیری موضوع با بانک‌های عامل هستیم. من بعد از این مراسم به بانک مسکن می‌روم و در آنجا این مسئله را مطرح می‌کنم که امیدوارم تعدیل شود. اگر احیانا نتوانستیم به نتیجه خوبی برسیم، تاکید داریم که حتما واحدها را تحویل دهیم زیرا مردم نباید بعد از این همه مدت منتظر بمانند.

گفتنی است که پس از این ماجرا، مورادی مانند حل مساله ضامن توسط ارائه سفته به گوش میرسد اما هنوز اعلام رسمی در این خصوص انجام نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا