با حضور مسئولین شهرستان پردیس؛

افتتاح چهار پروژه شهری در بومهن

امروز با حضور مسئولین دو بازار روز افتتاح و مراسم رونمایی از المان شهید حججی و توسعه روشنایی شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پردیس خبر، امروز طی آئینی با حضور فرماندار شهرستان پردیس،بخشدار وشهردار بومهن و جمعی از مدیران شهری از ۴ پروژه بزرگ شهر بومهن رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجتبی رضا زاده شهردار بومهن در این مراسم گفت:چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری بومهن با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است‌.

وی افزود: دو بازار روز”کرامت”در خیابان اصلی بومهن و بازار “امام رضا ع” در سیاهبند امروز در راستای ایجاد رفاه شهروندان و دسترسی به میوه و تره بار با کیفیت و قیمت مناسب راه اندازی شد.

به گفته وی بازار کرامت با هدف ساماندهی مشاغل سیار سطح شهر بومهن و وانت بار ها افتتاح شده است و علاوه بر آن بانوان فعال در حوزه صنایع دستی و توانمند و سرپرست خانواده با داشتن غرفه دراین بازار امکان درآمد زایی خوب و امنیت شغلی در مکانی مناسب دارند. در ادامه برنامه‌ امروز از المان شهید حججی در محله هوافضا بومهن با حضور خانواده شهید مدافع حرم شهید توحیدی و سایر مسئولین رونمایی شد.

شهردار بومهن اظهارداشت: این المان که یادبودی از این شهید بزرگوار است با هزینه ای حدود۲ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین توسعه روشنایی شهر بومهن یکی از مهمترین اقدامات شهرداری بومهن بود که با اعتبار یکصد و سی میلیارد ریال بهره برداری شد و امروز شهری روشن با دو سوم کاهش انرژی داریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا