افتتاح مسیر دسترسی به آزادراه تهران – پردیس عیدی شهرداری پردیس به شهروندان

با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مسیر دسترسی به آزادراه تهران – پردیس در هفته وحدت افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، مسیر دسترسی از بلوار آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی به آزادراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام ساعاتی پیش افتتاح شد و زیر بار ترافیک رفت.

در آیین گشایش این پروژه جمعی از نمایندگان مردم تهران و پردیس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، شهردار پردیس، معاونت این شهرداری و جمع دیگری از مدیران حضور داشتند.

رضا کارخانه شهردار پردیس در تشریح روند اجرای این پروژه اظهار داشت: شهر پردیس به واسطه توسعه روزافزون بویژه در فازهای جدید و سایت های مسکن مهر و مسکن ملی شاهد رشد جمعیتی قابل ملاحظه است.

وی ادامه داد: از این رو شهرداری پردیس به منظور پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و اخلال در ترافیک درون شهری نسبت به اجرای طرح‌های مختلف اقدام می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به احداث مسیر دسترسی بلوار آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی به آزادراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط واحد فنی عمرانی شهرداری پردیس اشاره کرد.

کارخانه تصریح کرد: این مسیر به طول ۷۰۰ متر شامل خاکبرداری، زیرسازی آسفالت، جدولگذاری اجرای روشنایی، اجرای فضای سبز، نصب تابلو علائم ترافیکی، جانمایی تمثال شهدای معزز، روشنایی و … پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان و استان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان احداث، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا