شهردار پردیس خبر داد؛

افتتاح فاز دوم بوستان «دره جوزک» پردیس طی سال 98/ وجود 31 بوستان در سطح شهر پردیس

شهردار پردیس با اشاره به احداث 31 قطعه بوستان در شهر پردیس، گفت: افتتاح فاز دوم بوستان دره جوزک پردیس طی سال 98 صورت می‌گیرد.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز اظهار داشت: از جمله پروژه‌های جدید در دست احداث شهرداری پردیس که مراحل عمرانی آن طی روزهای گذشته کلید خورد، فاز دوم بوستان «دره جوزک» در فاز دو این شهر است.

وی افزود: زمین این مرکز تفریحی و تفرجگاهی در حدفاصل مقاطع ابتدایی بلوار خلیج‌فارس جنوبی در بخش ورودی و خروجی شهر تا یکی از نقاط قدیمی پردیس تحت عنوان «رود دره» قرار دارد.

شهردار پردیس اضافه کرد: بوستان دره جوزک دارای دو بخش است که بخش نخست آن طی سالیان گذشته در منطقه مذکور، اجرا شد و به بهره‌برداری رسید و این طرح در بخش دوم شامل 25 هزار مترمربع مراحل احداث خود را از چندی قبل آغاز کرد.

گلریز تصریح کرد: تکمیل پروژه مذکور در سال جاری منوط به وجود شرایط جوی مناسب است و در غیر این صورت، این طرح طی سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به وضعیت پردیس در زمینه بوستان‌های شهری یادآور شد: ساخت بوستان‌های شهری به‌ویژه در مناطق دارای بافت مسکونی آپارتمانی می‌تواند سبب ارتقای سلامت و نشاط خانواده‌ها شود.

شهردار پردیس بیان کرد: بنابراین، از زمان شکل‌گیری پردیس تاکنون 31 قطعه بوستان در این شهر احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

گلریز گفت: از جمله مهم‌ترین بوستان‌های شهر پردیس می‌توان به بوستان‌های ولایت، امام رضا (ع)، سرو، دانش‌آموز، تفرجگاه، خلیج فارس شمالی، الغدیر، شهریار، گردشگری، جانبازان، جوان، گل‌ها، فردوس، صدف، کودک، شقایق، مشاهیر، کوثر، حجاب، شیخ بهایی، سلامت، دهخدا، بهشت و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا