افتتاح ساختمان جانبی ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهر بومهن

ساختمان جانبی ایستگاه شماره ۱ آتش‌نشانی شهر بومهن هم‌زمان با نهم اردیبهشت‌ماه روز ملی شوراها با حضور مدیران و مسئولان شهرستانی افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش صبح پردیس، ساختمان جانبی ایستگاه شماره ۱ آتش‌نشانی بومهن در دو طبقه با زیربنا ۲۵۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۵۰ میلیون تومان طی ۹۰ روز به همت واحد عمران شهرداری بومهن احداث گردیده است.

همچنین خرید یک دستگاه جرثقیل بالابر با وزن ۱۲ تن، با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان تهیه و به تجهیزات خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری بومهن اضافه‌شده است.

سعید علی بخشی شهردار بومهن در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: بسیار خوشحالم امروز مکانی را افتتاح می‌کنیم که با تلاش و همت شما عزیزان برای امدادگری و نجات جان انسان‌ها ساخته‌شده است. زیرا انسان در هر موقعیت و مقامی که باشد وقتی دچار حادثه می‌شود در آن لحظه درمانده است و نیازمند یاری شما عزیزان است.

وی افزود: هر آنچه در حوزه ارتقای امکانات در مراکز آتش‌نشانی تلاش شود، به همان میزان قدرت مانور مدیریت شهری در مواقع بحرانی و اضطراری افزایش می‌یابد که حصول چنین موفقیتی برای شهر، مردم و مسئولان حائز اهمیت و سازنده خواهد بود.

علی بخشی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به دنبال ایجاد تحول جدی در حوزه خدمات شهری علی‌الخصوص ایمنی و آتش‌نشانی است، گفت: با توجه به تراکم بالای جمعیتی منطقه و بافت فرسوده، لزوم احداث دیگر ایستگاه‌های آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر کاملاً محسوس است.

گفتنی است در حال حاضر تجهیزات و امکانات ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بومهن در شرایط نسبتاً مطلوبی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا