افتتاح تالار بزرگ شهر پردیس در دهه فجر/ شعبه تامین اجتماعی در پردیس ایجاد می‌شود

فرماندار پردیس گفت: با موافقت مدیران سازمان تامین اجتماعی به زودی یک واحد مجزای اداری و ساختاری به صورت مستقل در شهرستان پردیس دائر خواهد شد تا مشکلات قشر کارگر و کارمند این شهرستان برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، ظفر پورابراهیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش انقلاب اسلامی در این که زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور پیدا کنند نقش بی‌بدیلی بوده و ما از هر فرصتی باید استفاده کنیم تا این مورد را برای مردم و مخصوصاً جامعه بانوان مومن تببین کنیم.

پورابراهیم درخصوص وضعیت ایجاد شعبه تامین اجتماعی در این شهرستان، گفت: حدود ۶ ماه پیش نامه‌نگاری هایی را با سازمان تامین اجتماعی استان تهران انجام دادیم و با توجه به وجود ببش از ۹ هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان پردیس درخواست احداث یک شعبه مجزا تامین اجتماعی را دادیم.

فرماندار پردیس افزود: با موافقت مدیران این سازمان به زودی یک واحد مجزای اداری و ساختاری به صورت مستقل در شهرستان پردیس دائر خواهد شد تا مشکلات قشر کارگر و کارمند این شهرستان برطرف شود.

*کلنگزنی آرامستان پردیس طی هفته‌های آتی

وی در خصوص وضعیت آرامستان این شهرستان نیز اذعان کرد: طی بیش از ۳۰ جلسه در سطوح مختلف با اداره اوقاف شهرستان پردیس و اوقاف شرف النساء کرشت داشتیم که خوشبختانه نتیجه بخش بود و امروز آماده هستیم تا کلنگزنی آرامستان پردیس را با حضور مسوولان استانی داشته باشیم.

پورابراهیم در خصوص رفع مشکلات دکل تلویزیونی پردیس، خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص زمین مورد نظر، طی هفته گذشته با حضور عوامل صداوسیما توسط شرکت عمران این زمین تحویل این سازمان شد و پس از تامین زیرساخت‌ها توسط شرکت عمران طی ۶ ماه آینده این دکل احداث خواهد شد.

*افتتاح تالار بزرگ شهر پردیس در دهه فجر

فرماندار پردیس درخصوص تعداد پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح خواهند شد، ابراز کرد: شنبه هفته گذشته مقرر بود جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر را برگزار کنیم اما به واسطه تعطیلی ادارات این جلسه به ابتدای هفته آینده موکول شد و در آن جلسه‌ جمع بندی‌های لازم انجام و برنامه‌ها اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تعدادی از پروژه‌های بزرگ شهرستان پردیس مانند تالار بزرگ شهر پردیس، بازارچه غدیر، افتتاح تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر در صورت آماده سازی، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دیگری نیز در بخش‌های خصوصی و دولتی از دیگر پروژه های مورد افتتاح این دهه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا