افتتاح بانک خون بیمارستان انصار الغدیر شهر بومهن 

بانک خون بیمارستان انصار الغدیر شهر بومهن در مراسمی و با حضور مسئولان افتتاح شد. 

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این مراسم با حضور محسن قضاتلو فرماندار پردیس، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، آرمودیان معاون سیاسی فرماندار، بخشدار بومهن شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر رئیس و معاونان شبکه بهداشت و درمان و مدیران و جمعی از پرسنل بیمارستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس بیمارستان به تشریح برخی اقدامات انجام شده پرداخت و از جذب و به کار گیری متخصین در ۷ تخصص پزشکی در ۳۰ روز کاری، تکمیل وضعیت خدمت رسانی اورژانس، تعیین تکلیف وضعیت اسناد مالی، دریافت پروانه‌ مسئول فنی، قرارداد با بیمه ها و ساماندهی محوطه پارکینگ بیمارستان به عنوان اقداماتی نام برد که طی مدت گذشته رقم خورده است.

وی از پیگیری و حمایت‌های فرماندار برای راه‌اندازی بانک خون در بیمارستان قدردانی کرد و گفت: بانک خون به عنوان پشتوانه اتاق عمل و اقدامات اورژانسی به صورت کامل با پیگیری های فرماندار و دیگر مسئولان و همت خیرین با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به صورت کامل راه‌اندازی شده است.

فرماندار پردیس نیز در جمع مسئولان ضمن قدردانی از خیر فقید ارجمند حاج عباس جابر انصاری، با بیان اینکه بیمارستان الغدیر هنوز به نقطه نهایی و مطلوب خدمت رسانی نرسیده است گفت: برای تکمیل کادر درمان به صورت ویژه با وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی مذاکراتی انجام گرفته است و شخص وزیر دستورات لازم را برای بررسی راهکارهای موجود و تکمیل کادر بیمارستان صادر کرده‌اند.

وی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن خواست حمایت خود را از بیمارستان بیشتر کنند تا بتوان با توجه به نیاز مبرم مردم منطقه و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی، خدمات بیمارستان را به نقطه مطلوب رساند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا