اعطای گواهی تایید کیفیت و تضمین کیفیت به شرکت‌های دانش‌بنیان

آیین رونمایی از نشان تجاری محصولات پارک فناوری پردیس با قابلیت تایید و تضمین کیفیت محصولات با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس‌جمهوری و رییس کل بیمه مرکزی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از نشان تجاری محصولات پارک فناوری پردیس با قابلیت تایید و تضمین کیفیت محصولات با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس‌جمهوری و رییس کل بیمه مرکزی ایران برگزار شد، این نشان با هدف توسعه بازار شرکت‌های متوسط و تسهیل حضور در بازار به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می شود.

در قالب این طرح، دو خدمت گواهی تایید کیفیت و گواهی تضمین کیفیت به شرکت‌ها اعطا می‌شود تا بتوانند با نشان‌های یادشده، حضور موثر و تضمین  شده‌ای در بازارهای ملی و بین المللی داشته باشند.

نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو سطح ارائه شده است. بخش اول تایید کیفیت محصولات در سه سطح برنزی، نقره‌ای و طلایی که پس از بررسی های تخصصی اعطاء می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند این نشان را (Made In PTP) روی محصول خود درج کنند.

در بخش دوم، محصولاتی که توانسته‌اند گواهینامه تایید کیفیت را اخذ نمایند، امکان استفاده از خدمت گارانتی (تضمین کیفیت) را خواهند داشت. گواهینامه تضمین کیفیت محصولات (گارانتی) به عنوان یک برگه گارانتی، در اختیار مشتریان محصولات قرار گرفته و اصالت آن از طریق رمزینه (Qr code) مندرج بر روی برگه گارانتی قابل ردیابی است.

در این مراسم که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری، رییس کل بیمه مرکزی ایران و رییس پارک فناوری پردیس برگزار شد تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس برای محصولات دانش‌بنیان خود گواهی تایید کیفیت و گواهی تصمین کیفیت (گارانتی) دریافت کردند. 

شرکت دانش‌بنیان پاسارگاد طب ایرسا برای دستگاه کمک تنفسی بای پپ و شرکت تن آسا طب نوین برای محصول سونوگرافی پیشرفته، گواهی تایید کیفیت سطح کیفی برنزی دریافت کردند.
همچنین گواهی تایید کیفیت سطح نقره‌ای برای دستگاه ابزارشوی به شرکت مهندسی توسن تجهیز  اعطا شد.

شرکت دایوپارس برای محصول ایمپلنت، شرکت دانش‌بنیان زیست‌تخمیر برای مکمل‌های خوراکی پروبیوتیک، شرکت زیست درمان ماهان برای بردهای الکترونیک و شرکت آریا طب فیروز برای محصول دستگاه آب RO مرکزی و به محصول مکمل پروبیوتیک به شرکت زیست درمان ماهان و برای دستگاه استابیلایزر به شرکت صنایع الکترونیک فاران گواهی تایید کیفیت سطح کیفی طلایی دریافت کردند.

همچنین با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، هولوگرام‌های تضمین کیفیت بر روی محصولات شرکت‌های دستگاه آب RO تولیدشده توسط شرکت صنایع الکترونیک فاران و دستگاه همودیالیز تولیدی شرکت دانش‌بنیان آریا طب فیروز درج شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا