اعضای هیأت رئیسه ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان پردیس انتخاب شدند

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: همزمان با آغاز دومین سال فعالیت از ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیأت رئیسه ۴روستای بخش مرکزی شهرستان پردیس انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محمود حیدری اظهار داشت: جلسه انتخاب هیات رئیسه سال دوم دوره ششم شوراهای اسلامی روستاهای باغکمش،کرشت ، واصفجان و اصطلک با حضور هریک از اعضای شوراهای اسلامی به تفکیک روستاها در محل بخشداری مرکزی پردیس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات، ضمن تأکید بر لزوم تلاش اعضای شوراهای اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم، از آنان خواسته شد تا در راستای تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم در توجه به مناطق محروم و روستایی، اهتمام خود را در توسعه امکانات در مناطق روستایی به کار ببرند تا از مهاجرت روستانشینان به مناطق شهری جلوگیری شود.

بخشدار مرکزی پردیس توضیح داد: در انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی روستای باغکمش، سهراب شکاری به عنوان رئیس، صوفیا صدرالاسلامی به عنوان نایب رئیس، سعید چراغی به عنوان منشی اول و علیرضا شکاری و عباس نوری به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی روستا، انتخاب شدند.

حیدری افزود: در روستای کرشت و با رأی اعضای شورا اسلامی روستا، علی چراغی به عنوان رئیس، بهمن نجاتی به عنوان نایب رئیس ، الهام تابان پور به عنوان منشی و مسعود عباسی و مرتضی میرزایی به عنوان اعضای اصلی، برای فعالیت در دومین سال ششمین دوره شوراهای اسلامی، انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در روستای واصفجان، یوسف خاکساری به عنوان رئیس، ابراهیم طهماسبی به عنوان نایب رئیس و کاظم صومی به عنوان منشی انتخاب شدند.

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی روستای اصطلک را به ترتیب فرهاد کمالی رئیس، جعفر نقدی نایب رئیس ، فریدون احمدی به عنوان منشی، انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا