اعتراف به 30 فقره سرقت عابر بانک در پردیس

جانشین فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردي که به بهانه کمک به افراد مسن، بي سواد کارت عابر بانک آنها را سرقت و از آنها پول برداشت مي کرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” شهرام امیریان” اظهار داشت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت کارت هاي عابر بانک اين افراد و برداشت غير مجاز از حساب ، موضوع در دستور کار ماموران پليس فتاي شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات اوليه از مالباختگان مشخص شد مدتي است که فردي با حضور در نزديکي برخي از دستگاه هاي عابر بانک افراد مسن، بي سواد را شناسايي و تحت عنوان کمک براي برداشت وجه نقد و انتقال در فرصتي با غفلت شهروندان اقدام به سرقت عابر بانک آنان ، برداشت از حساب و اقدام به خريد از فروشگاههاي سطح شهر مي کند.

جانشین فرماندهي انتظامي استان ادامه داد: در ادامه روند رسيدگي به اين پرونده و در اقداماتي تخصصي علمی همراه با شیوه های نوی پلیسی متهم 35ساله، شناسايي و در عمليات ماموران پليس فتاي دستگير شد.

وي با اشاره به اعتراف متهم به 30فقره سرقت عابر بانک و برداشت مبلغ 700ميليون ريال ازحساب شاکیان خاطر نشان کرد: فرد دستگير شده پس از تشکيل پرونده با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا