اصناف متخلف پردیس ۲۵ میلیون تومان جریمه شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: نمایندگان گشت های مشترک بازرسی، اصناف متخلف را ۲۵ میلیون تومان جریمه کردند.

به گزارش صبح پردیس، حامد سوریان اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تاکنون، یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی، توسط گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان؛ فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صنعت،معدن و تجارت، پلیس امنیت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان بازرسی شدند.

وی با اشاره به گزارش‌های گشت مشترک بازرسی در سطح شهرستان، اظهار داشت: عدم صدور صورتحساب و فاکتور، گرانفروشی و اختفای کالا را می توان از دلایل اصلی پلمپ ۱۷۸ واحد صنفی را در سطح شهرستان دانست.

رئیس اداره، صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: بازرسان با واحدهای صنفی بی توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی هیچ چشم پوشی برخورد قانونی کردند.

سوریان ادامه داد: کشف کالای قاچاق و مبارزه و مقابله با اختفای کالای قاچاق و مواد ضد عفونی کننده وسایر کالاهای بهداشتی در دستور کار گشت مشترک بازرسی قرار دارد.

۵۹۲ تن کالای تنظیم بازار ماه رمضان در پردیس توزیع می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس با اشاره به نوع و میزان کالاهای تنظیم بازار، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده ۱۰۲ تن برنج هندی به قیمت هر کیلو گرم ۸ هزار تومان، ۱۰۲ تن شکر بسته بندی یک کیلویی به قیمت ۵۹۰۰ تومان، ۵۱ تن مرغ منجمد هر کیلو گرم ۱۲ هزار تومان، ۳۱گوشت منجمد کیلویی ۴۲هزار تومان ، ۱۰۲ تن روغن نباتی و ۲۰۴ کیلوگرم خرمای مضافتی و کبکاب با نرخ مصوب برای مصرف شهروندان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

سوریان با اشاره به قیمت عرضه زولبیا و بامیه در شهرستان گفت: به منظور حمایت از واحدهای عرضه کننده این محصول با هزار تومان کاهش قیمت نسبت به نرخ مصوب هر کیلو به قیمت ۲۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه مباشران شکر تنظیم بازار را به صورت نقدی خریداری کرده و در مغازه‌ها توزیع می‌کنند، ادامه داد: بر اساس مصوبه دریافتی مقرر شد تا شکر تنظیم بازار تا هفت روز در مغازه‌ها فروخته شود و پس از آن به منظور افزایش سطح توزیع در غرفه‌های تنظیم بازار عرضه شود تا مباشران بتوانند هزینه پرداختی را در کوتاه مدت تسویه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: کالاهای تنظیم بازار در دهه اول ماه مبارک رمضان در واحدهای صنفی توزیع می شود و در دهه دوم ماه مبارک و با توجه به میزان نیاز و درخواست شهروندان در تمامی غرفه‌های تنظیم بازار سطح شهرستان نیز عرضه خواهد شد.

سوریان با بیان اینکه برای تأمین کالاهای اساسی و نیازهای مردم در سطح شهرستان هیچ گونه کمبود و افزایش قیمت نخواهیم داشت، عنوان کرد: انبارهای بنکداری پرهستند و توصیه می شود که شهروندان تخلفات اصناف را به سامانه ۱۲۴ گزارش بدهند تا بازرسان در اسرع وقت به موارد گزارش شده رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا