فرماندار پردیس:

اصحاب رسانه با انعکاس عملکرد دولت مشارکت انتخاباتی را افزایش دهند

 فرماندار شهرستان پردیس گفت: اصحاب رسانه و روسای روابط عمومی ادارات با انعکاس اخبار خوب و عملکرد دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته و با امید آفرینی میزان مشارکت شهروندان در انتخابات را افزایش دهند.

 

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، محسن قضاتلو روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته امنیت انتخابات با رویکرد رصد فضای مجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست با هدف هم افزایی برای تولید محتوای دیجیتال و پاسخ به عملیات روانی رسانه های معاند با حضور خبرنگاران رسمی و روسای روابط عمومی ادارات شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست توضیح داد: مهمترین موضوع برگزاری مراسم دهه مبارک فجر، اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های دولت در دولت سیزدهم، معرفی افتتاح هادهه مبارک فجر در سطح شهرستان و مشارکت شهروندان در انتخابات بخشی از موضوعات این نشست بود.
این مسئول گفت: دستگاه های شهرستان مکلف به تکریم ارباب رجوع هستند، گره گشایی در امور مراجعان را در دستور کار خود قرار بدهند و اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم به طور مستمر در سطح شهرستان در دستور کار قرار گیرد تا مردم در جریان خدمات انجام شده توسط دولت سیزدهم قرار گیرند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا