معاون رئیس جمهور:

اسناد بومهن پیگیری می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی برای ما مطلوب نیست و باید مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود و سند تحول بر اساس شعار دولت و بر مبنای برنامه هفتم توسعه در مجلس در حال نهایی شدن است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سید محمد حسینی حاشیه بازدید از حسینیه‌های شهر بومهن که با حضور مسوولان شهرستان پردیس و شهر بومهن برگزار شد، در حسینیه امام حسین(ع) باش محله شهر بومهن، ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی(ع) در جمع عزاداران اظهارکرد: دولت مردمی در بین حل مشکلات و مسائل به دنبال اجرای عدالت است و در این راستا به مناطق محروم برای دولت توجه بیشتری دارد.

وی گفت: وضعیت فعلی برای ما مطلوب نیست و باید مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود و سند تحول بر اساس شعار دولت و بر مبنای برنامه هفتم توسعه در مجلس در حال نهایی شدن است، همچنین دولت سیزدهم برای رفع مشکلات به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در دهه‌های گذشته در اکثر دولت‌ها مسوولیت داشته، ابراز کرد: شخصیت ابراهیم رییسی رئیس جمهور از نظر خدمت صادقانه و کار تلاش بی‌بدیل است. اما شرایط دولت سیزدهم از ادوار گذشته دشوار‌تر است.

حسینی ادامه داد: شرایط در زمان دولت دهم بهتر بود اما امرور بعد از یک دهه خشکسالی در جای جای ایران شاهد مشکل کمبود آب هستیم و به دلیل کم کاری و تعلل دولت قبل مشکلات بر روی هم انباشته شده است و امروز دولت باید کم کاری‌های گذشته را جبران کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بهبود وضعیت سیاست خارجی، عنوان کرد: در سیاست خارجی توفیقات فراوانی داشتیم همانگونه که روابط با کشورهای همسایه را توسعه دادیم، مشکلات ما با کشور عربستان برطرف شده و برای راه اندازی سفارتخانه در کشورهای همسایه برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: روابط با کشورهای همسایه تنها جنبه سیاسی ندارد بلکه بازشدن بازارهای اقتصادی به روی کالاهای ایرانی و تبادل تجاری بخشی از منافع این روابط است که نتایج بلند مدت آن در توسعه اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی و کاهش بیکاری موثر بوده و تامین زیر ساخت‌ها را به همراه دارد.

حسینی تصریح کرد: طی دو سال اخیر دولت با مشکلات مختلفی مواجه شده که شامل جنگ اقتصادی و آشوب بود که برخی نیز موانعی را برای دولت ایجاد می‌کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: خدمات‌رسانی مطلوب دولت به مردم رضایت مردم را به همراه می‌آورد و دسیسه‌های دشمن برای بر هم زدن امور بی‌نتیجه می‌ماند.

وی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی مدیران ارشد به مردم، تاکید کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمودند؛ به من خدمتگزار بگویید و مقام معظم رهبری نیز تاکید بر خدمتگزاری دارند و تمامی ما باید از سیره امامین انقلاب برای خدمت‌رسانی به مردم انقلابی پیروی کنیم.

حسینی ادامه داد: پیش از آغاز این بازدید، نشستی با محسن قضاتلو فرماندار و سایر مسوولان شهرستان برای بررسی مشکلات شهرستان داشتیم و تمامی موارد و مسائل در نخستین جلسه وزرا مطرح می‌شود زیرا برنامه ما این است که در خدمت مردم باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه باید شعائر مذهبی را تبلیغ کنیم، اذعان کرد: با برگزاری همایش‌ها و حضور در هیات‌های مذهبی باید شعائر مذهبی را تعظیم و تبلیغ کنیم تا مکتب امام حسین(ع) را به دنیا معرفی کنیم.

وی با اشاره به جسارت‌های سال‌های اخیر به قرآن کریم ابراز کرد: در کشورهای دانمارک و سوئد قرآن را آتش می‌زنند که نشان از استیصال و ضعف آنها است و برخی از مردم کنجکاو می‌شوند و با این کار آنها به اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: در داخل کشور پارچه متبرک امام حسین(ع) را آتش می‌زنند و یا در شهر اردستان نخل 300 ساله را که نماد عزاداری هیات‌ است را به آتش می‌کشند تا بگویند که مردم عشق و علاقه‌ای به امام حسین(ع) ندارند اما می‌بینیم که در همه جای ایران در این شب‌ها مردم به طور خودجوش سوگوار اباعبدالله(ع) هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: از 1400 سال پیش عشق به اهل بیت و ائمه(ع) وجود داشته و انقلاب ما با شعار پیروی از اهل بیت(ع) پیروز شد و طی این مسیر مقدمه ظهور امام زمان(عج) فراهم خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: موضوعات اسناد رسمی و آب شرب مناطق مختلف شهر بومهن را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهیم داد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا