بررسی مشکلات اسناد مالکیت اراضی شهرک طلائیه در شهر بومهن/ ممنوعیت نقل و انتقال در شهرک طلائیه تا مشخص شدن موضوع

در جلسه وضعیت اسناد مالکیت اراضی شهرک طلاییه در شهر بومهن مقرر شد که تا مشخص شدن کامل موضوع، هیچ‌گونه نقل و انتقالی در این شهرک انجام نشود.

به گزارش صبح پردیس؛ در پی بروز مشکلاتی پیرامون وضعیت اسناد مالکیت اراضی شهرک طلاییه در شهر بومهن، جلسه‌ای با حضور مسئولان ذی‌ربط و نمایندگان ساکنان در این اراضی برگزار شد.
فرماندار شهرستان پردیس، بخشدار بخش بومهن، روسای اداره‌های منابع طبیعی، ثبت‌اسناد و املاک، جهاد کشاورزی، نماینده شهرداری بومهن، مدیر ستاد بحران فرمانداری، رئیس اداره شهری و روستایی فرمانداری و نمایندگان سازنده و هیئت‌مدیره شهرک طلاییه شهر بومهن در این جلسه حضور داشتند.
مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس خواستار دقت نظر و حل دقیق مشکلات موجود شد و اظهار کرد: درگذشته به علت سهل‌انگاری، بی‌توجهی یا عدم حضور اداره‌های متولی در منطقه، مشکلاتی برای مردم و دستگاه‌های اجرایی ایجادشده است.
وی افزود: پس از انجام بررسی‌های اولیه در معاونت عمرانی فرمانداری مشخص شد که اسناد مالکیت صادرشده برای واحدهای مسکونی در این مجتمع با مشکلاتی مواجه است که در این خصوص ضرورت دارد ابتدا مردم را از سردرگمی و ترس خارج کرد و سپس از حق‌وحقوق شهروندان و دولت حمایت کرد.
رضا خدادادی بخشدار بخش بومهن نیز بابیان اینکه برای رفع کامل این مشکل باید ابتدا تمامی مدارک و مستندات سازنده، اداره منابع طبیعی و اداره ثبت‌اسناد و املاک بررسی شوند تا نحوه شکل‌گیری شهرک و دریافت خدمات مربوط به آب، برق، گاز و مجوزهای صادرشده توسط شهرداری مشخص شود.
در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی و اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان پردیس، همچنین نماینده هیئت‌مدیره شهرک توضیحات خود را ارائه کردند و مقرر شد تا مشخص شدن کامل موضوع، هیچ‌گونه نقل و انتقالی در این شهرک انجام نشود. همچنین شهرداری بومهن و اداره‌های مربوط، گزارش جامع و مستند خود را در این پرونده به فرمانداری ارائه دهند تا با هماهنگی استانداری و اداره‌های استانی، راهکاری مناسب اتخاذ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا