استقرار میز خدمت شهرستان پردیس در سعید آباد

میز خدمت مسئولان شهرستان پردیس به ریاست فرماندار شهرستان در مسجد الهادی شهر سعید آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس همچون هفته های گذشته این هفته نیز مسئولان ارشد شهرستان پردیس به همراه روسای ادارات و نهادهای شهرستان با حضور در سعید آباد، میز خدمت مسئولان به مردم را در این شهر مستقر کردند.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و بخشدار جاجرود، شهردار سعید آباد و رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر و روسای ادارات خدمات رسان و ادارات فرهنگی اجتماعی و ورزشی در این نشست حضور داشتند.

واگذاری انشعاب به اماکن مسکونی، وضعیت فاضلاب مسکونی و صنعتی، ساماندهی حاشیه رودخانه جاجرود، توجه به بنای تاریخی این روستا، حفظ و حراست از اراضی منابع طبیعی، مشکلات محیط زیستی، ارتقای روشنایی معابر، تکمیل احداث سالن ورزشی و اجرای بیشتر اقدامات فرهنگی و احتماعی در خانه جوان این شهر از مواردی بود که توسط مردم مطرح شد.

در ادامه روسای ادارات حاضر از جمله گاز، برق، امور آب، آب و فاضلاب، منابع طبیعی، ورزش و جوانان،شهرداری و راه و شهرسازی به بیان توضیحات خود پرداختند.

فرماندار پردیس با بیان اینکه استقرار میز خدمت برای بازکردن گره از مشکلات مردم انجام می‌شود، گفت: شهر سعید آباد تازه تاسیس است و پس از پیگیری های فراوان تاسیس شده است و باید از این ظرفیت استفاده کرد و تغییر در خدمات و امکانات برای مردم محسوس باشد.

رضایی افزود: شوراها نماینده مردم هستند و از طرف مردم برای پیگیری امور انتخاب شده‌اند و اعضای شورای اسلامی سعیدآباد باید پایه مناسبی را برای آینده این شهر بنا کنند، زیرا اعضای شورا اختیارات کافی دارند تا نسبت به مسائل مردم به جد پیگیر باشند و برنامه های مناسبی برای بهبود و توسعه و پیشرفت شهر تدارک ببینند که مهمترین آن انتخاب شهرداری است که باید متعهد متخصص و دلسوز بوده و در مقابل تخلفات چشم‌پوشی نکند.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: اگر شورا پیگیری مشکلات مردم با استفاده از اختیارات خود را فراموش کرده و چشم خود را بر روی تخلفات ببندد و یا خدای ناکرده خود نیز در این امور مشارکت کند، شرایط تلخی رقم میخورد ، در سعیداباد نیز یکی از بزرگترین مشکلات، تصرفات اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز است که در دوره های گذشته اتفاق افتاده و به دلیل اینکه اعضای شورا در این روستا زندگی می کردند و در معابر آن تردد داشتند به طور یقین این ساخت و سازها را دیده اند.

این مقام مسئول همچنین تنوع فرهنگی زیاد موجود در این شهر را نقطه عطفی دانست و افزود: اگر درست برنامه‌ریزی کرده و از فرصت ها استفاده کنیم یک پتانسیل بسیار بالا به وجود می آید اما اگر برنامه‌ای نباشد و از ظرفیت ها استفاده نکنیم تنوع فرهنگی و قومی تبدیل به یک تهدید خواهد شد.

رضایی بحث امنیت در همه حوزه‌ها را اولین اولویت مجموعه مدیریت شهرستان دانست و گفت: برای فعالیت در همه حوزه ها، امنیت اولین مولفه است و در این موضوع با هیچ کس تعارف نداریم و همه باید به صورت فعال در این امر برای توسعه پایدار و پیشرفت مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا