استقرار دولت سیزدهم نوید گفتمان مقاومت فعال است/ تخلف در انتخابات پردیس و بومهن بازی با آبروی شهرستان بود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در مسیر پیش رو و در مواجهه با غرب، هیچ راهی جز «گفتمان مقاومت فعال» و بازدارندگی همه‌جانبه وجود ندارد و با این گفتمان است که برگ برنده را در اختیار خواهیم داشت و استقرار دولت سیزدهم این نوید را به‌ ما می‌دهد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید «حسین حسینی» در خطبه‎ های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: تغییر رژیم، ساختار، فضای سیاسی و رفتار ایران‌ در برنامه‌های راهبردی سناریوی غرب و آمریکا پس از آزمایش همه توانایی های سخت و نرم خود بود که در سه سناریوی اول ماندند و برای سناریوی چهارم تلاش می کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به ایران هراسی دشمنان با بهانه ‌جویی ‌های تکراری‌، توضیح داد: در پی حمله پهپادی به کشتی تجاری مرسراستریت، علاوه برآسیب‌های جدی به‌ کشتی، دو نفر از خدمه (که تبعه رژیم غاصب نبودند) نیز کشته شدند و از همان ساعات حمله، رجزخوانی‌های پوشالی و دروغینِ صهیونیست‌ها آغاز شد، سپس آمریکا و انگلیس به ‌آن پیوستند و از «پاسخ سخت و هماهنگ» علیه ایران سخن گفتند.

حسینی‌گفت: دشمنان بدون هیچگونه سندی به ایران اتهام می زنند و احتمال این ‌که این حادثه نوعی خودزنی برای دستیابی به ‌اهداف سیاسی باشد وجود دارد و اگرچه تهدیدهای انگلیس و آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل، بیشتر جنبه نمایشی دارد اما این‌ها باید بدانند هرگونه حرکت احمقانه در پاسخ به‌ حمله‌ای که معلوم نیست از کجاست با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده ایران مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح صیانت از فضای مجازی در دست بررسی است، توضیح داد:مصوبه مجلس هیچ ارتباطی به‌محتوای پیش‌نویس ندارد و همان‌طور که رئیس مجلس اعلام کرد، محتوا در یک کمیسیون مشترک با حضور نمایندگان کمیسیون‌های مختلف مجلس بررسی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مجلس به‌دنبال فیلتر واتساپ و اینستاگرام نیست و اگر طرح در این زمینه ابهام دارد با دستور رییس مجلس باید اصلاح شود و در کمیسیون مشترک دیدگاه‌های منتقدان، مخالفان و کارشناسان این عرصه بررسی می شود و جلسات کمیسیون مشترک بررسی این پیش‌نویس، علنی و شفاف خواهد بود.

حسینی افزود: از نمایندگان انقلابی انتظار می‌رود در اولویت‌ بندی طرح‌ها و لوایح، شرایط کشور و مختصات زمانی را در نظر بگیرند و در طرح‌هایی، مانند این طرح که ایجاد موج رسانه‌ای خواهد کرد، پیوست رسانه‌ای برای اقناع افکار عمومی انجام گیرد.

وی با اشاره به ابطال صندوق های پردیس و بومهن، اظهار داشت: نتیجه انتخابات را هم که هیات نظارت مرکزی اعلام کرد که شهرهای پردیس و بومهن ابطال شد و کسانی که باعث شدند نتیجه انتخابات به این شکل دربیاید در پیشگاه خداوند و مردم باید پاسخگو باشند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: تمام زحمات برگزار کنندگان انتخابات و حضور مردم که وقت گذاشتند وامیدوارانه پای صندوق های رای آمدند و هزینه هایی که از بیت المال برای برگزاری انتخابات شده است را با خرید و فروش رای و اقداماتی از روی نفس و خودخواهانه هدر دادند و هم با آبروی پردیس بازی کردند و شهرهای بومهن و پردیس، باید چند سال بدون شورا بمانند.

حسینی ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگارشهید «محمودصارمی» و تقدیر از خبرنگاران شهرستان پردیس، اظهارداشت: خبرنگار وظایفی مانند صداقت در گفتار، رعایت انصاف و تقوای سیاسی و اخلاق حرفه ای، درستی و امانت داری در حرفه خبرنگاری و ولایت مدار و انقلابی بودن را بر عهده دارد.

وی افزود: خبرنگاران واسطه مردم و مسؤولان هستند و تمام سعیشان این باشد که درد مردم را به موقع به مسولین انتقال بدهند و همچنین خدمات مسوولین را به گوش مردم برسانند چون اگر مردم از خدمات مسوولین مطلع باشند آرامش خوبی در جامعه حاکم خواهد شد و دشمن در ضربه زدن به انقلاب ناکام خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه مردمی بودن و مردمی ماندن اصلی ترین انتظار و توقع امام و امت از رئیس جمهوری متخب است، توضیح داد: مردم ما به ویژه محرومان و مستضعفان منتظر هستند که شعارِ مردمی بودن در واقعیت هم محقق شود.

حسینی گفت: مردمی بودن بدون مبارزه با فساد- به معنای واقعی کلمه- معنای درستی نخواهد یافت و دولت باید با تلاش شبانه روزی و جهادی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و با برنامه ریزی دقیق تلاش کند که مردم دولت مردمی را ببینند.

وی افزود: حکم تنفیذ خدمت؛ نماد مطالبات امام وامت است بنا بر منویات رهبری،مسیر انقلاب اسلامی، مسیر عدالت و پیشرفت و آزادی و عزّت است و ایشان در حکم تنفیذ به توانمندی‌های ایرانیان به‌ویژه جوانان اشاره کردند و آن را فراتر از مشکلات امروز جامعه دانستند. لذا باید از این توانمندی استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: حکم رییس جمهوری چند پیام مهم را علاوه بر جنبه مشروعیت‌ بخشی در تصدی این منصب برعهده دارد، همه سران سه قوا باید در مسیر تبعیت از قوانین شرعی حرکت کنند و با این تنفیذ رییس جمهوری منتخب باید رئیس جمهوری همه مردم باشد و این تنفیذ نماد وحدت مدیریت و حرکت جمعی اداره کشور تحت نظارت عالیه یک فقیه عادل و جامع‌الشرایط است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، به عزداران حسینی توصیه کرد: در عزاداریهایی که برپا میداریم باید علاوه بر شعائر و برنامه های عزاداری که از قلوب پاک و مملو از محبت حسینی نشات گرفته است، سبک زندگی حسین(ع) را که همان عمل به قرآن است را نیز اهمیت داده و طوری برنامه ریزی داشته باشیم تا عزاداریهای ما همانند دانشگاهی، تمام خصوصیات حسینی(ع) را آموزش دهد و خروجی هیئت ها جوانان و نوجوانان با رنگ و بوی حسینی باشد که در این صورت جامعه ما جامعه حسینی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: همه مسوولان هیئت ها از توجه به قرآن و از سخنرانی در جلسات و از نماز جماعت و از مداحی انقلابی غافل نباشند و همچنین برای بانوان و نوجوانان برنامه های دقیقی را داشته باشند و باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان حتما شیوه نامه های بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده است را به طور دقیق رعایت کنند و حفظ جان عزادارحسینی در اولویت قرار گیرد.

حسینی با تاکید بر رعایت حق الناس در عزاداری حسینی، اظهار داشت: مسئولین هیات ها در عزاداری‌های خود برنامه ریزی کنند تا صوت بلندگوها مردم را اذیت نکند و سد معبر و ترافیک ایجاد نشود که حق الناس است و باعث از بین بردن آثار عزاداری‎ها خواهد شد و همچنین عزاداریها خیلی طولانی نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا