استفاده 95 درصدی از تولیدات داخلی در امور شهرداری پردیس

شهردار پردیس گفت: مجموعه شهرداری پردیس در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی به میزان 95 درصد از تولیدات و محصولات داخلی در امور اجرایی و خدماتی بهره برد.
به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سنتی جدید نام‌گذاری سال‌ها را از سال 1387 در کشور پایه نهادند، سنتی که پیش‌ازاین نیز در پیام‌های نوروزی ایشان به چشم می‌خورد؛ اما ایشان با این نام‌گذاری‌ها مسیری روشن را به شکل مدون و تأثیرگذار پیش روی مسئولان و مردم قراردادند.
وی افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک ایده اجرایی و بهترین راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور جهت مقاوم‌سازی و استحکام‌بخشی پایه‌های اقتصادی بسیار راهگشا است؛ چراکه سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، درواقع الگویی بومی و علمی است که برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی بوده و متناسب با وضعیت امروز و فردای کشور تدوین‌شده است.
شهردار پردیس خاطرنشان کرد: طراحی برنامه‌های عملیاتی آن نیز با اهداف کیفی و زمان‌بندی شده، تعیین عناوین دقیق اقدامات و محل تأمین منابع موردنیاز برای هر اقدام نیز می‌تواند گام‌های مناسبی برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری مجموعه شهرداری باشد بنابراین با توجه به شعار سال جاری، راه و جاده مستقیم و روشنی پیش روی ما قرارگرفته که کشور را به سمت رفع مسائل سوق خواهد داد و اگر چنانچه اقدام و عمل به صورت برنامه‌ریزی‌شده و درست انجام گیرد، به‌زودی آثار و نشانه‌های آن را مشاهده خواهیم کرد.
لاله تصریح کرد: باید توجه داشت که توسعه پایدار شهری ترکیبی از توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و زیست‌محیطی است و رسیدن به این مهم در شرایط موجود، برنامه‌ریزی سیاست‌گذاران و مدیران شهری را با انواع چالش‌ها مواجه کرده است.
وی گفت: ازاین‌رو اقتصاد مقاومتی می‌تواند زمینه را برای توسعه پایدار شهری حتی در شرایط سخت اقتصادی فراهم کند لذا برای ترسیم بهتر الگوی اقتصاد مقاومتی، مراجعه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بسیار کارساز است و باید موردتوجه مدیریت شهری قرار گیرد.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل