اساسنامه واحد‌های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اساسنامه واحد‌های مسکن مهر این شهر در فازهای ۳، ۵، ۸، ۹ قدیم و جدید و ۱۱ (کوزو) را ابلاغ کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد پس از برگزاری جلسات متعدد و پیرو نشست و پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسگتری استان تهران دادستان شهرستان پردیس ۶ اسفندماه ۹۹، اساسنامه منازل مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به مدیران بلوک‌های فازهای ۱۱، ۹ قدیم، ۵ و ۹ جدید، ۸، ۵ و ۳ ابلاغ شد.

این اساسنامه بر اساس قانون تملک آپارتمان‌ها تهیه و در مورد کلیت ساختمان از جمله اداره آن و نحوه حل و اختلاف ساکنین، مالکین و اعضای هیئت مدیره از طریق داوری تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران، با ابلاغ این اساسنامه بسیاری از اختلافات به حداقل خواهد رسید و قطعا شاهد کم شدن تشکیل پرونده‌های حقوقی مربوط به ساکنین مساکن مهر در محاکم قضایی خواهیم بود.

مهدی هدایت تاکید کرد: این اتفاق برای اولین بار در شهرهای جدید در شهر جدید پردیس افتاده است و با این اساسنامه امیدواریم ساکنان بتوانند در فضایی قانونمند، زندگی خوب و راحتی داشته باشند.

ابلاغیه مدیرعامل شرکت عمران به مدیران بلوک‌های مساکن مهر به شرح زیر است:

«احتراما، در راستای نامه شماره ۶۲۱۴/۱۰۱۸/۹۰۰۱ مورخ ۰۴/۱۱/۹۹ دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص تدوین اساسنامه مساکن مهر، به پیوست تصویر اساسنامه ساختمان بلوک‌هایی مساکن مهر فازهای ۱۱، ۹ قدیم، ۵ و ۹ جدید، ۸، ۵ و ۳ در ۷۸ ماده وفق قانون تملک آپارتمان‌ها مصوب ۱۶/۱۲/۱۳۴۳ و آیین نامه اجرایی آن مصوب ۸/۲/۱۳۴۷ تدوین و تایید شده از سوی معاونت محترم پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، دادستان محترم شهرستان عمومی و انقلاب و ریاست محترم دادگستری شهرستان پردیس و شرکت عمران پردیس جهت اطلاع و اقدام وفق مواد اساسنامه تدوینی ارسال می‌شود.

مقتضی است من بعد اداره ساختمان و مرجع حل و فصل کلیه اختلافات فی مابین مالکین، ساکنین و اعضای هیئت مدیره در خصوص امورات مربوط به ساختمان طبق اساسنامه ارسالی رسیدگی گردد. لیکن در صورت عدم اقدام وفق اساسنامه تدوین شده، مسئولیت‌های جزایی و مدنی ساختمان به عهده مدیر بلوک و اعضای هیئت مدیره است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا