مدیر خانه خلاق مرکز نوآوری مجلس:

از ظرفیت نوآوری در حوزه قانونگذاری استفاده می‌کنیم

مدیر خانه خلاق مرکز نوآوری مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در عرصه حکمرانی، سیاست‌گذاری و قانونگذاری از ظرفیت نوآوری، دانش‌بنیانی و هایتک استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، اسماعیل آجرلو روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اینتوتکس ۲۰۲۲ پارک فناوری پردیس اظهار داشت: مرکز نوآوری و خانه خلاق مجلس شورای اسلامی (قوه مقننه) با هدف نو آوری در بخش عمومی و عرصه حکمرانی از ظرفیت نوآوری و دانش بنیان در عرصه نرم بهره می بریم.

وی ادامه داد: ایجاد ارتباط بین گروه‌های خلاق جوان، دانشگاه‌ها، اندیشکده مجلس و دستگاه‌های حاکمیتی با استفاده از ظرفیت نو آوری در ایران فراهم شده و با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری تلاش می کنیم که حوزه دانش بنیان را به عرصه حکمرانی وصل و در امور عمومی و اجتماعی از این ظرفیت استفاده کنیم.

مدیر خانه خلاق مرکز نو آوری قوه مقننه با اشاره به روش های اطلاع رسانی عملکرد خانه خلاق، خاطرنشان کرد: در ۲ سایت عمومی و رسمی، عرصه فضای مجازی درباره فعالیت خود اطلاع رسانی می کنیم و گروههای دانش بنیان، گروههای نوآور و خلاق، سمن ها، نمایندگان مجلس ، نهادهای عمومی و دستگاههای اجرایی نیز مخاطبان خاص ما هستند که ظرفیت گروه‌های مختلف را با استفاده از ظرفیت فناوری با هم به اشتراک می گذاریم.

آجرلو اضافه کرد: اینوتکس نمایشگاهی است که تمام شرکتهای دانش بنیان و خانه های خلاق مراکز نوآوری و همه کسانی که در موضوعات نوآورانه در ایران فعالیت دارند در این نمایشگاه چهار روز ه حضور دارند و هر یک دستاوردهای خود را با مخاطبان مختلف به اشتراک می گذارند و خانه خلاق مرکز نوآوری قوه مقننه نیز با همین هدف در نمایشگاه امسال حضور دارد.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی با ارائه محصولات فناور و دانش بنیان از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا