ازدید سرزده رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان پردیس از باشگاه‌های ورزشی

رییس هیأت بدنسازی شهرستان پردیس بهمراه هیأت همراه بصورت سرزده از فعالیت چند باشگاه ورزشی در شهرهای جاجرود، پردیس و بومهن دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، امیرحسین فرح مند رییس هیأت بدنسازی شهرستان پردیس ابتدا از باشگاه بدنسازی کیان در شهر جاجرود که مدت کمی از فعالیت آن بعنوان تنها باشگاه بخش خصوصی شهر سعیدآباد می‌گذرد، دیدن داشت و ضمن بررسی جهت دریافت و تأیید مجوز، موقعیت باشگاه، دستگاه های ورزشی، مربیان، مدارک و سایر موارد بررسی شد.

وی ضمن گفتگو با مدیریت باشگاه کیان و ابراز امیدواری از فعالیت جوانان منطقه جاجرود در این حوزه از حمایت ویژه هیأت بدنسازی شهرستان در صورت پیشبرد و ارتقا فعالیت های باشگاه بسمت حرفه ای شدن خبر داد و گفت: در مسابقاتی که بزودی در سطحی حرفه ای از سوی هیات بدنسازی شهرستان پردیس برگزار می شود حتما از پتانسیل بالای ورزشکاران شهر جاجرود و باشگاه استفاده خواهد شد.

در ادامه این برنامه وی و تیم همراه از باشگاه بدنسازی کوروش در شهر پردیس که مختص فعالیت آقایان بود جهت تایید مجوز بازدید داشت و ضمن گفتگو با مهدیزاده مدیریت باشگاه و دیدار با مربیان آنجا بررسی های لازم صورت گرفت.

گفتنی است باشگاه زاگرس آخرین مقصد از سری بازدیدهای سرزده هیأت بدنسازی شهرستان بود.

باشگاه زاگرس در شهر بومهن فعالیت دارد و در این بازدید فعالیت ورزشکاران علاقمند در این رشته در شهر بومهن، گرایش جوانان و میزان علاقمندی آنها با توجه به وجود چند باشگاه در این شهر و جمعیت بالای جوان شهر بومهن و خدمات ارائه شده توسط باشگاه مذکور با مدیریت مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا