ازدواج آسان هشت زوج جوان در پردیس

مراسم ازدواج آسان ۸ تازه‌داماد و نوعروس پردیسی با حضور مسئولان و خیرین این شهرستان دریکی از تالارهای شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس،   شب گذشته با حضور فرمانده سپاه، رئیس دفتر آستان قدس رضوی و خادم یاراناین دفتر، عضو شورای اسلامی شهر بومهن، مسئولان و خیرین شهرستان پردیس مراسم ازدواج آسان ۸ تازه‌داماد و نوعروس پردیسی دریکی از تالارهای شهر بومهن برگزار شد.

در این مراسم شاد و ساده، خانواده‌ها و بستگان این زوج‌ها در کنار هم شبی به‌یادماندنی را سپری کرده و در پایان این مراسم هدایای نفیسی از سوی حوزه مقاومت بسیج 382 وحدت بومهن، سپاه پردیس و دفتر آستان سپاه شهرستان پردیس به این عروس و دامادها اهدا شد.

علی درفکی مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان پردیس در حاشیه این جشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اقدامات دفتر آستانه قدس رضوی شهرستان پردیس برای برپایی این مراسم، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کرد: ازدواج این دو سوره جهان اسلام، الگویی برای مسلمانان جهان است و جوانان با تأسی از این ازدواج زندگی سالم و شادی را خواهند داشت.

وی گفت: خدا را شاکریم که این توفیق را داشتیم که در این روز مبارک و بزرگ جشن ازدواج ۸ زوج جوان پردیسی را که از مددجویان دفتر آستان قدس رضوی شهرستان پردیس بودند را با کمک و همکاری سپاه شهرستان پردیس و حوزه مقاومت بسیج 382 وحدت بومهن برگزار کنیم.

درفکی افزود: بحث تهیه جهیزیه این زوج‌ها بر عهده دفتر آستان قدس رضوی شهرستان پردیس بود که با کمک خیرین این امر محقق شد و جشن باشکوهی را امشب در کنار مسئولان، بسیجیان و خادم یاران این دفتر برگزار کردیم تا این‌گونه جشن‌ها الگویی برای ازدواج آسان در سطح کشور باشد.

رئیس دفتر آستان قدس رضوی شهرستان پردیس ادامه داد: طی یک سال اخیر تعداد ۲۵ جهیزیه توسط دفتر آستان قدس پردیس به نوعروسان و تازه‌دامادهای تحت پوشش این دفتر اهدا شد که تلاش می‌کنیم این‌گونه اقدامات افزایش داشته باشد.

وی اضافه کرد: پس از اهدای جهیزیه‌ها این زوج‌های جوان به‌صورت رایگان و با هزینه دفتر آستان شهرستان پردیس به مشهد مقدس اعزام و در مشهد مقدس نیز کالاهایی فرهنگی دریافت کرده و ماه‌عسل خود را با پابوسی امام رضا (ع) آغاز می‌کنند.

درفکی اذعان کرد: این هشت زوج جوان نیز طی هفته‌های آینده این سفر معنوی را خواهند داشت تا شروع زندگی خود را با زیارت ائمه اطهار شروع کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا