برگزاری اردوی علمی سفیران مصطفی (ص) در پارک فناوری پردیس

نخستین اردوی علنی سفیران مصطفی (ص)؛ پیشگامان مرجعیت علمی برای دانشجویان علاقه‌مند به حوزه‌های راهبردی علم و فناوری در پارک فناوری شهر پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ نخستین اردوی علمی سفیران مرجعیت علمی جهان اسلام توسط دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) و با حضور دانشجویان علاقه‌مند به حوزه‌های راهبردی علم و فناوری و با محوریت بررسی راه‌های رسیدن به مرجعیت علمی جهان اسلام تابستان امسال در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

آشنایی بیشتر جامعه علمی با فعالیت‌های جایزه مصطفی(ص) و توسعه علم و فناوری در جهان اسلام، بررسی راهکارهای بهره‌برداری موثر از شبکه علمی دانشمندان جهان اسلام توسط مجامع علمی و ایجاد ارتباط دانش‌پژوهان جوان و دانشجویان مجامع علمی با دانشمندان برجسته جهان اسلام از جمله اهداف برگزاری این اردو است.

در این برنامه در خصوص موضوعاتی چون چگونگی دستیابی مرجعیت علمی جهان اسلام و ضرورت آن، هم‌اندیشی در حوزه بهره‌برداری از توانمندی‌ها و پتانسیل نخبگان علم و فناوری در جهان اسلام به منظور ارتقای سطح رفاه، امنیت و سلامت در کشورهای اسلامی و هم‌فکری در خصوص توسعه شبکه همکاری علمی سفیران مصطفی (ص) در دانشگاه‌های کشورهای اسلامی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا