رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس:

ارتباط موثر با خیرین نیکوکار رافع مشکلات مددجویان است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس گفت: ارتباط موثر با خیرین نیکوکار، و مشارکت عمومی با این نهاد مقدس راهگشا و رافع بسیاری از مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مهدی شعبانی اظهار داشت: خیرین شهرستان ۱۵ میلیون تومان وجه نقد، ۱۰ میلیون تومان کمک ودیعه مسکن ، ۱۱ میلیون تومان وسایل منزل، ۲ میلیون تومان سبد کالا به مدد جویان شهرستان هدیه کردند.

وی بیان کرد: اهدای ۸۰ عدد دفتر صد برگ به ارزش ۲۴میلیون ریال و توزیع ۱۲۵کیلوگرم برنج ، به همراه ماکارانی و روغن بین مددجویان به ارزش بیش از ۵۶ میلیون ریال بخش دیگری از هدایای خیرین به مدد جویان کمیته امداد شهرستان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی مدد جویان، اظهار داشت: مشکلات روز افزون اقتصادی افزایش مراجعات مدد جویان به این نهاد خدمات رسان را به همراه دارد و منابع داخلی کمیته امداد به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای این حجم از متقاضیان نیست.

شعبانی گفت: از شهروندان خیّر درخواست و انتظار داریم که در حد وسع و توان همکاری های همه جانبه در سر فصل های مختلف حمایتی و خدماتی با کمیته امداد داشته باشند.

وی ادامه داد: ارایه خدمات کمیته امداد به نیازمندان در قالب ۳۵ سر فصل کاری وظیفه بسیار مهم و سنگین است و انتظار داریم که خیرین حقیقی و حقوقی ، پشتیبان ما برای انجام این وظایف باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا